مرا به بیابان برد و درخواست شوم کرد / زندانی زن در مسیر زندان با اتفاقی شوم روبرو شد

تلفن فوریت‌های پلیسی١١٠ درحالی به صدا درآمد که خبری مبنی‌ بر آزار و اذیت زنی جوان ازسوی راکب یک دستگاه خودروی پراید به اپراتور پلیس اعلام شد. با دریافت این گزارش بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی پایگاه شرق مشهد در محل حادثه واقع‌در جاده تربت‌حیدریه حضور یافتند.

شاکی پرونده که زنی جوان است، با مشاهده ماموران پلیس درحالی‌که مدام فریاد می‌زد «مدارکم را برد، مدارکم را برد...»، گفت: «من یکی از زندانیان بند باز زندان تربت‌حیدریه هستم. مدت مرخصی‌ام تمام شده بود و قصد داشتم تا به زندان برگردم. در خیابان گاز بودم و جلوی یک خودروی مسافربر شخصی را گرفتم و به راننده که مردی جوان بود، گفتم تا مرا به تربت‌حیدریه ببرد. او (راننده) نیز موافقت کرد و من سوار خودرو شدم. در مسیر بودیم که دو خانم دیگر سوار خودرو شدند و طولی نکشید که هر دوی آنان بعد از پل جیم‌آباد از خودرو پیاده شدند. بعد از کمی طی‌مسیر، راننده با انحراف از جاده اصلی وارد بیراهه‌ای شد و کم‌ کم از جاده دور شدیم.»

این زن ٣۶ساله ادامه داد: «ساعت حدود ١٢:۴٠ بود که راننده در بیابان‌های اطراف جاده اصلی توقف کرد. او قصد آزارواذیتم را داشت و از من درخواست عمل منافی‌عفت را داشت که با او مقابله کردم. با مقاومتم، راننده من را به‌شدت کتک زد. در آن لحظه کاری از دستم برنمی‌آمد. سپس به بهانه‌ای او را به جاده اصلی کشاندم. راننده برای خرید خربزه کنار جاده ایستاد تا از وانت‌هایی که حامل میوه بودند، خربزه بخرد. من در آن لحظه از مردی جوان که صاحب یکی از خودروها بود، خواستم تا موضوع را به پلیس اعلام کند.»

پس از اظهارات اولیه شاکی این پرونده، تحقیقات تخصصی پلیس آغاز شد و طولی نکشید که با استعلام شماره پلاک انتظامی خودروی متهم، این سواری شناسایی و توقیف و راننده آن نیز دستگیر شد. متهم در بازجویی‌های ابتدایی منکر جرمش بود و مدام ادعا داشت که «من تقصیری ندارم، من کاری نکردم و...» این مرد ٣٨ساله پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

این پرونده با توجه به اهمیت و حساسیت برای بررسی و اعلام‌نظر ازسوی قاضی علی موحدی‌راد، معاون دادستان دراختیار شعبه۴٠٩ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه۴ مشهد قرار گرفت.

متهم اصلی این پرونده درحالی‌که همچنان منکر بزه‌انتسابی خود بود، با بیان این مطلب که من هیچ تقصیری ندارم، به قاضی میرزایی گفت: «من متاهل هستم و برای تامین هزینه‌های زندگی با خودروی شخصی‌ام در خیابان‌های مشهد مسافرکشی می‌کنم. من این خانم (شاکی پرونده) را نمی‌شناسم. او را از مبدا میدان گاز سوار کردم و قرار شد تا به مقصدش (تربت‌ حیدریه) برسانم. به‌دلیل اینکه این خانم عجله داشت، در مسیر مسافر دیگری سوار نکردم. در راه بودیم که بعد از گذر از پل جیم‌ آباد با من شروع به صحبت کرد. او می‌گفت که از شوهرش طلاق گرفته و اکنون زندانی است. او در ادامه صحبت‌هایش می‌گفت که همراه خودش حشیش دارد و از من خواست تا داخل ماشین مواد استعمال کند. در مسیر بودیم که به من پیشنهاد ارتباط نامشروع را داد. من هم به گفته‌های او توجه نداشتم.»

این مرد جوان ادامه داد: «در مسیر بودیم که او ٢٠هزار تومان برای کرایه به من داد و چون از مبلغ کرایه کمتر بود، من با انحراف در جاده فرعی قصد برگشت به مشهد را داشتم که به‌دلیل نبستن کمربند ایمنی ازسوی این خانم،   پلیس‌، خودروی من را متوقف کرد. این خانم با دیدن ماموران از ماشین پیاده شد و شروع به سروصدا کرد و من هم که ترسیده بودم، به‌ناچار فرار کردم. در مسیر متوجه شدم که کیف شاکی درون ماشین جامانده است؛ البته طولی نکشید که گرفتار شدم.»

بازپرس شعبه۴٠٩ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه۴ مشهد دراین‌باره گفت: تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه دارد و متهم که مردی ٣٨ساله است، اکنون در بازداشت موقت به سر می‌برد.

قاضی میرزایی افزود: طبق ادعای شاکی پرونده مبنی‌بر اینکه هدف ضرب‌ و جرح قرار گرفته، این زن جوان برای بررسی دقیق جراحات وارده به پزشکی‌قانونی معرفی شده است.

وی تاکید کرد: خانم‌های جوان توجه داشته باشند که برای جابه‌جایی در مسیرهای شهری حتما از تاکسی‌ یا خودروهای دربستی مجوزدار مانند تاکسی بی‌سیم یا تاکسی‌تلفنی استفاده کنند؛ همچنین برای مسیرهای برون‌شهری نیز از اتوبوس‌های مسافربری مجاز یا خودروهای تاکسی دارای شماره و کد تاکسی‌رانی استفاده کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

این خبرها را از دست ندهید:

 

تجاوز به ثریا در نیمه شب جاده تلو

ماجرای پیدا شدن دختری که در عمق جنگل به درخت بسته شده بود + عکس

 همسرم را با پسرخاله اش در اتاق خواب غافلگیر کرد/ بهرام نمیه لخت از خانه فرار کرد و ...

15 روز تجاوز ابراهیم به زن جوان در خانه مجردی اش / این مرد در حکم عجیب تبرئه شد

التماس های عروس به مادرشوهر در دادگاه / به پسرتان مشکوک بودم او را ...

مرا با به بیابان برد و درخواست شوم کرد / زندانی زن در مسیر زندان با اتفاقی شوم روبرو شد

شهباز مرا به یک میهمانی شبانه دعوت کرد او شیشه را به دستم داد تا مرا صاحب شود

قرارمان در باغ خارج از شهر بود / زن جوان برای پایان اختلاف با مدیر مشهور فوتبالی اسلحه شکاری با خود برده بود

شوهرم مرا مقابل چشم فامیل و مادر شوهرم کتک زد / دلم مرده است دیگر تحمل ندارم

حکم سنگین برای زن شوهردار به خاطر ارتباط شوم با مرد افغانی

مرد در خلوتگاه دوستش صحنه همخوابی همسرش با او را دید

شبانه کیانای 7 ساله را از خانه پدر زنم دزدیدم و ... / اعتراف جدید یک مرد کثیف + عکس

فیلم وحشتناک عبور کامیون ها از جاده ای در آتش + عکس

 

 

 

کدخبر: 224870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟