آبمیوه حامد را که خوردم بیهوش شدم نمی دانستم ماشین کجا می رود؟

چندی پیش زنی در تماس با پلیس ادعا کرد پسر هوسرانی را در حال ربودن دختر 14 ساله اش به دام انداخته است.

وقتی پلیس به صحنه دستگیری این پسر رسید مادری خشمگین را دید که بالای سر دختری بی هوش ایستاده و پسری که در حلقه مردم گرفتار شده است.

مادر با دیدن پلیس ادعا کرد مدتی به رفتارهای دخترش که مرتب سرش در موبایلش بود شک کرده و با تعقیب وی متوجه شده او در ماشین پسری بی هوش شده است و اگر به داد دخترش نمی رسید جوان هوسران حتما به سهیلا تجاوز می کرد.

با به هوش آمدن سهیلا و در حالی که حامد اصرار به بی گناهی داشت این دختر نوجوان رازگشایی کرد و گفت:در تلگرام با حامد بیست‌ساله آشنا شدم او ادعا می‌کرد پدر پول‌داری دارد‌من از اعتماد خانواده‌ام سوء‌استفاده کردم و به این ارتباط مخفیانه ادامه دادم. امروز با هم قرار ملاقات گذاشتیم. با ماشین پدرش آمده بود. زودتر از کلاس آموزش زبان بیرون زدم و سوار ماشینش شدم. در بین راه یک‌ آب‌میوه تعارف کرد.

هوا گرم بود و آب‌میوه را سر کشیدم. هنوز چند دقیقه نگذشته بود که چشمانم سیاهی رفت و به خواب رفتم. شانس آوردم. مادرم که به حرکاتم مشکوک شده بود، آن‌روز به‌طور پنهانی هوایم را داشت هنوز باور ندارم حامد قصد کثیفی داشت او در تلگرام بسیار مودب بود و پشیمانم.

حامد که می دید چاره ای جز اقرار ندارد گفت:به دروغ گفتم پولداریم و از سهیلا خواستگاری کردم می خواستم با او رابطه داشته باشم و بعد از مدتی بی خیالش شوم .

بنابه این گزارش،پسر هوسران با دستور قضایی روانه بازداشت شد تا اقدامات احتمالی و مشابه وی تحت بررسی قرار گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

داماد تهرانی از ماه عسل باز نگشت

وقتی سر زده به خانه رفتم مهراد و رزیتا را در شرایط بد در اتاق خواب دیدم / داماد در همان شب عروسی هیزی کرده بود

نیمه شب سایه ای را بالای سرم دیدم فکر کردم شوهرم است اما...

دست پرویز را گاز گرفتم تا گوشی اش را بگیرم مرا به گوشه ای انداخت و آن اتفاق افتاد + عکس زن جوان در دادگاه

اقدام بی شرمانه شوهرم با دختر خوانده 6 ساله ام را دیدم / سرنوشت تلخ سارا با پدرخوانده کانادایی اش

بیماری خواهر مجری معروف بخاطر شایعه سرطان برادرش! +عکس

سوتی وحشتناک سحر قریشی در کنار تصویر جدیدش +عکس

 

کدخبر: 224895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟