آن مرد با قیافه بامزه گفت می خواهد به من آب نبات بدهد همراهش رفتم و ...

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دلقک هایی کودکان را به طرق مختلف فریب داده و به داخل جنگل‌های کارولینای جنوبی می‌برند. این گزارش وحشت را در این ایالت و سایر قسمت های امریکا به راه انداخت و در همین راستا پلیس از مردم خواسته بود به محض دیدن افرادی که لباس دلقک پوشیده‌اند با آنها تماس بگیرند. براساس اظهارات پلیس چند کودک در سنین 10 تا 13 سال توسط این دلقک‌ها به بهانه پول، آب‌نبات یا با تهدید چاقو ربوده شده‌ بودند.

یکی از کودکان گفته است که مردی که ماسک دلقک که خیلی بامزه بود را زده بود از من خواست تا داخل یک خودرو بشینم و آب نبات بگیرم. به محض اینکه داخل ماشین رفتم مرا چند نفری دزدیدن و به محل خلوتی در جنگل بردند. آنها مرا آزار دادند.

حال تب این اقدام رعب انگیز به انگلیس نیز رسیده است. طبق گزارش پلیس، مردی با لباس دلقک که چاقویی با خود به همراه داشته موجب رعب و وحشت 4 نوجوان 11 و 12 ساله در مسیر مدرسه شده است. پلیس بر این باور است که این کار شوخی بیش نیست و «دلقک قاتل» در واقع قصد آزار کودکان را ندارد. با این وجود تحقیقات پلیس برای شناسایی این دلقک ها ادامه دارد. ماه جاری پلیس تماس هایی از پدر و مادرهای نگران دریافت کرده که آنها نسبت به تهدید به ربودن فرزندشان از سوی دلقک ها ابراز نگرانی کرده اند. این حادثه وحشت آفرین یادآور قتل‌های زنجیره‌ای است که بین سال‌های 1972-1978 در کوک کانتی ایالت ایلینوی امریکا رخ داد که در آن دست‌کم 33 پسر نوجوان و مرد جوان توسط «جان وین» قاتل زنجیره‌ای که لباس دلقک‌ها رابه تن می‌کرد، مورد تجاوز قرار گرفته و به قتل رسیدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

13 سالم بود که زن همسایه مرا به زیر زمین برد و ... / مادرم مرا تحویل کلانتری داد

گفتگو تصویری با جوانی که زن جوان را زیر چرخ های کامیون هل داد + تصاویر

پسر خاله ام خودش را در دلم جا کرده بود و مرا از شوهرم دور می کرد تا اینکه ...

چشمانم را که باز کردم خودم را در وضعیت بد کنار بنیامین دیدم

تصادف مرگبار مرد ایرانی با خودروی لوکسش در ترکیه + عکس

دردسر مزاحم ناموس و دوست عصبانی برای بچه محل ها


 

تینا پاکروان تصویر سوپراستار سینمای ایران را در حال مداحی منتشر کرد! +عکس

بازیگر مشهور سریال پایتخت: برای پدرم دعا کنید+اینستاپست

ثروتمندترین بازیگر جهان به جای این شخصیت صحبت خواهد کرد! +عکس

کدخبر: 226589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
نارگل شکیبا
آیا این خبر مفید بود؟