آزارو اذیت پسر دانشجو داخل پراید

به گزارش رکنا، شامگاه بیست و سوم مهرماه امسال یک پسر دانشجو به اداره آگاهی رفت و از یک مرد 31 ساله به نام امیر که وی را آزار داده بود شکایت کرد.

این پسر 20 ساله در تشریح جزییات ماجرا گفت: از مدتی پیش در شبکه مجازی بی تاک با یک مرد جوان به نام امیر آشنا شدم. شبها با او چت می کردیم تا اینکه عصر جمعه به من گفت در خانه حوصله اش سر رفته و از من دعوت کرد با هم قرار بگذاریم و برای تفریح بیرون برویم. عصر جمعه برای اولین بار در خیابان با امیر قرار گذاشتم و با پرایدم دنبال او رفتم. ما در خیابان های شرق تهران می گشتیم که او به بهانه پیدا کردن یک آدرس مرا به سمت قیامدشت برد . او یکباره به رویم چاقو کشید و داخل ماشین و با تهدید چاقو مرا آزار داد و گوشی موبایل و 80 هزار تومان پولی را که همراه داشتم از من گرفت. او تهدیدم کرد بلافاصله از آنجا دور شوم.

با شکایت پسر دانشجو تلاش برای ردیابی مرد جوان آغاز شد و پلیس با اطلاعاتی که از طریق شماره تلفن وی به دست آورده بود چهار روز بعد این مرد 31ساله را در خادم آباد شهریار ردیابی وبازداشت کرد.

امیر که چهار فقره سابقه کیفری در پرونده اش دارد و پزشکی قانونی جای 70 بریدگی ناشی از خودزنی را روی بدنش گزارش کرده در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران برای برگزاری نخستین جلسه تحقیق حاضر شد.

در این جلسه که به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو قاضی مستشار تشکیل شد وی به جرمش اعتراف کرد و به فریب پسر دانشجو وسرقت و آزار او اعتراف کرد.

بنا به این گزارش، پرونده این مجرم سابقه دار با حکم قضایی به پایگاه نهم پلیس آگاهی فرستاده شد تا تحقیقات درباره سایر جرم های احتمالی وی و شناسایی سایر شاکیان تکمیل شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

دستگیری پسر بچه عربستانی به خاطر چت تصویری با مدل آمریکایی + عکس

قتل ماساژور جوان در خانه مجردی اش / این حادثه در شرق تهران رخ داد+ عکس

امیر ماهان 3 ساله گمشده است / اگر این کودک را دیده اید با پلیس نور تماس بگیرید + عکس

فیلم لحظه ترور یک قاضی

وقتی فهمیدم آرزو با پسرها قمار بازی می کند دنیا روی سرم خراب شد / پایان زشت 3 سال زندگی در خانه مجردی هومن

 

نمایی دیدنی از حضور بازیگر معروف زن و همسر مشهورش در کنسرت فرزاد فرزین +عکس

عکس سلفی بازیگر معروف زن ایرانی با یک کانگورو در خارج از کشور! +عکس

عکس چهره تکیده بازیگر معروف ایرانی زیر گریم خاص! +عکس 

 

کدخبر: 227575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟