آزار و اذیت کودک 6 ساله در مهد کودک فاقد مجوز بهزیستی/ ممنوعیت فعالیت آقایان در مهدهای کودک

حبیب الله مسعودی فرید گفت: روز گذشته اخباری در برخی از رسانه ها منتشر شد که حاکی از محاکمه یک آشپز مهد کودک به جرم Crime آزار و اذیت یک کود ک 6 ساله بود.

وی افزود: بلافاصله بعد از انتشار این خبر 10 بازرس سازمان بهزیستی در مهد کودک های شمال غرب تهران که گفته می شد این اتفاق در یکی از این مهدها افتاده است، حاضر شدند.

معاون اموراجتماعی سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه مهدکودکی که در آن آزار واذیت کودک 6 ساله اتفاق افتاده است مجوز سازمان بهزیستی را نداشته، خاطر نشان کرد: مهد کودک مورد اشاره از جمله مهدهای مجوزدار سازمان بهزیستی کشور نبوده و سازمان مسئولیتی در قبال این مهدکودک ندارد.

مسعودی فرید با اشاره به ممنوعیت حضور نیروهای مرد در مهدهای کودک اظهار کرد: بر اساس بخش نامه سازمان بهزیستی تمام مربیان و خدمه فعال در مهدهای کودک را بانوان تشکیل می دهند و آقایان اجازه حضور به عنوان نیروهای خدماتی و یا آموزشی را در مهدهای کودک ندارند.

وی در خصوص سن نگهداری از کودکان در مراکز سازمان بهزیستی تصریح کرد: کودکانی که در مهدهای کودک سازمان بهزیستی پذیرفته می شوند از سن نوباوگی تا پایان پنج سالگی بوده و کودکان شش سال که در سن پیش دبستانی باشند در مهدهای کودک سازمان بهزیستی پذیرفته نمی شوند.

معاون اموراجتماعی سازمان بهزیستی کشور از ادامه پیگیری ها به منظور مشخص شدن نتیجه آزار و اذیت یک کودک شش ساله توسط سرآشپز یک مهد کودک خبر داد و بیان کرد: با وجود اینکه مهد کودک واقع در شمال غرب تهران که در آن اتفاق آزار واذیت یک کودک شش ساله گزارش شده از جمله مهدهای مجوزدار سازمان بهزیستی نیست اما ما برای مشخص شدن زوایای این اتفاق تحقیقات را تا بررسی نهایی ادامه خواهیم داد.

وی از خانواده ها خواست فرزندان خود را در مهدهای کودک مجوز دار ثبت نام کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

گوش های شنوا ما را می شناسند؛ شهر سمعک همین نزدیکی است +عکس

اشتباه زشت پدر در تاریکی اتاق فرزند نوجوانش

503 بار اقدام زشت و نفرت انگیز با دختر 13 ساله در برابر دوربین

اقدام پنهانی زن شوهردار با تاجر رباخوار / در برابر چشمان شوهرم دستگیر شدم

عکس العمل راننده اتوبوس از یک حادثه تلخ جلوگیری کرد

من و مریم در اتاق خواب بودیم که همسرم در را باز کردو...

آزارواذیت وحشیانه بازیگر زن در اتاق خواب یک تبهکار+عکس بازیگر

 

پیاده روی ساحلی محمدرضا گلزار با پای برهنه با بازیگر زن معروف +عکس

عکس دیده نشده از درگوشی حرف زدن های ترانه علیدوستی و مصطفی زمانی+عکس

تولد بازیِ پرستو صالحی و آزاده زارعی در شب جشن هالووین +عکس

 

کدخبر: 228829 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟