مرد همسایه دست های مرا به تخت بست و در حالی که اشک می ریختم مرا آزار و اذیت کرد+عکس

به گزارش پلیس، «استفان کربتیری» 59 ساله محکوم شده بین سال‌های 1992 تا 1993 میلادی دختر 15 ساله‌ای را که در همسایگی آنان زندگی می کرده است به بهانه نشان دادن درخت کریسمس به خانه کشانده و مورد شکنجه و تجاوز قرار داده است.

اطلاعات پلیس حاکی است متهم تمامی اتهامات خود را پذیرفته و به گناهان خود اعتراف کرده است.

دختر 15 ساله به پلیس گفته که من با بچه های این مرد آشنا بودم و وقتی او مرا به خانه اش دعوت کرد اصلا فکر نمی کردم که چه نیت شومی دارد.... او ابتدا مرا به دیدن درخت کریسمس دعوت کرد وقت وارد خانه ویلایی شدم ، او مرا به اتاق پشتی برد و در یک لحظه به من حمله کرد و دستانم را به تخت آهنی بست و یک چسب به دهانم زد و در حالی که اشک از چشمانم سرازیر بود به من تجاوز کرد.

قاضی پرونده می‌گوید: دختر 15 ساله پس از حملات پی در پی دچار مشکلات روحی و روانی شدید شده است و با وجود گذشت چندین سال تاکنون نتوانسته به زندگی عادی خود بازگردد.

وی افزود: بسیار متأسفم که عدالت نتوانسته کمک چندانی به این ماجرا کند.

«ریک‌هاتون» کارآگاه پلیس می‌گوید: دختر نوجوان بشدت آسیب دیده است. متهم با وجود داشتن زن و بچه، رفتارهای وحشیانه‌ای با قربانی‌اش داشته است. عملیات دستگیری متهم به وسیله نیروهای مخفی استراتژیک حفاظت از کودکان صورت گرفته و از طریق پیام‌های اینترنتی که با قربانی‌اش داشته شناسایی و دستگیر شده است.

کدخبر: 231802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟