به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از اواخر سال 93 به دنبال شکایت یک زن 40 ساله به نام معصومه در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. این زن به کلانتری چهاردانگه رفت و از پرستار 50 ساله پدرش به نام حسن شکایت کرد. وی گفت: از چند سال قبل که مادرم فوت کرد پدرم به بیماری الزایمر مبتلا شد. چون خواهر کوچکم مریم 37ساله عقب مانده ذهنی است و توان نگهداری از پدرم را ندارد یک پرستار مرد را برای نگهداری از پدر پیرم استخدام کردیم. حسن 50 ساله شش ماهی است که شبانه روزی در خانه مان می ماند و از پدرم نگهداری می کند. او که متاهل و صاحب سه فرزند است فقط آخر هفته ها که من و برادرم به خانه پدرمان می رفتیم تا به او سر بزنیم به خانه خودش می رفت.

وی ادامه داد: یک هفته قبل خواهرم مریم به خانه مان آمد و حرف هایی به زبان اورد که شوکه شدم. من از حرف های خواهرم متوجه شده ام که حسن او را شکنجه کرده است.

به دنبال شکایت این زن مرد میانسال بازداشت شد ولی شکنجه دختر عقب مانده را انکار کرد.به این ترتیب با قرار وثیقه 100 میلیونی آزاد شد.

وقتی پزشکی قانونی در گزارشی آزار دختر عقب مانده را تایید کرد پرونده پرستار میانسال به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. این متهم در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران غیرعلنی محاکمه شد و خودش را بی گناه خواند و گفت مریم به دروغ گفته از سوی وی مورد شکنجه قرار گرفته است.

قضات دادگاه در حالی حکم بازداشت وی را صادر کردند که قرار است به زودی درباره این پرونده اظهارنظر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟