فیلم لحظه حادثه / اعتراف دزد به چگونگی مرگ پلیس در تصادف با راننده زن + عکس
حجم ویدیو: 8.70M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01

به گزارش رکنا، ساعت 12:15 دقیقه ظهر 27 فروردین ماه سال جاری 2 مامور گشت موتوری کلانتری 143 شهرک ولیعصر برای سوختگیری به پمپ بنزین 135بهاران در خیابان آیت الله سعیدی رفته و در حال بنزین زدن بودند که به 2 جوان موتور سوار در پمپ بنزین مشکوک شدند.
افسر پلیس با دیدن پلاک موتورسواران که با گل مخدوش شده بود برای پیگیری این ماجرا به سمت 2 جوان موتور سوار که یکی از آنها بدنش خالکوبی های زیادی داشت رفته و ابتدا با برداشتن سوئیچ موتور مانع فرار مردان مرموز شد.
مامور جوان در حال دیدن مدارک جوان موتور سوار بود که ناگهان پسر جوانی که در عقب موتور نشسته بود پا به فرار گذاشت و در ادامه با دستور ایست پلیس تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد.
افسر جوان پلیس در حالی که دستور ایست برای متهم فراری را صادر می کرد با سرعت به تعقیب وی می دوید اما ناگهان اتفاق تلخی رخ داد که دوربین مداربسته زیر پل بهاران آن را به ثبت رساند.
مامور جوان در تعقیب متهم فراری بود که ناگهان خودروی پرایدی که زن جوان پشت فرمان آن بود با سرعت با مامور پلیس تصادف کرد.
متهم فرار می کند و مامور جوان در همان صحنه تصادف به شهادت می رسد.
در این مرحله راننده پراید به خاطر تخطی در سرعت از سوی ماموران راهنمایی و رانندگی مقصر شناخته می شود و سپس امیرحسین 15 ساله که راننده موتور مرموز بود نیز در همان پمپ بنزین از سوی سرباز کلانتری دستگیر می شود و تحقیقات از این متهم به دستور بازپرس عموزاد از شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 آغاز شد.
این متهم در ا عترافات ابتدایی به ماموران اداره 5 پلیس آگاهی تهران گفت: سرکار بودم که پدرم از من خواست تا موتورش را بنزین بزنم و در مسیر بودم که مهدی را دیدم و او نیز همراه من به پمپ بنزین آمد و نمی دانم چرا مهدی پا به فرار گذاشت.
این جوان سعی داشت با داستانسرایی هایش خود را بی گناه معرفی کند اما با گذشت 5 ماه از این فرار مرگبار، ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند مخفیگاه مهدی را در یک کارگاه مبل سازی در منطقه شهرک المپیک ردزنی کنند.
در ادامه کارگاه مبل سازی تحت نظر قرار گرفت تا اینکه روز چهارشنبه سوم شهریور ماه این متهم فراری دستگیر شد.
مهدی 25 ساله که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: با امیرحسین و داوود سوار بر موتور در منطقه های فلاح، شهرک ولیعصر و خیابان زمزم دست به زورگیری و کیف قاپی می زدیم که روز حادثه امیرحسین به دنبالم آمد تا برای کار به خیابان بزنیم.
وی افزود: قبل از سرقت به پمپ بنزین رفتیم که 2مامور گشت پلیس درآنجا بودند که یکی از مامورها به ما شک کرد و به سمت ما آمد و زمانیکه سوئیچ موتور امیرحسین را برداشت به خاطر چاقو و قرص متادونی که همراهم بود پا به فرار گذاشتم.
این زورگیر جوان گفت: در زمان فرار افسر پلیس به تعقیبم افتاد و با عبور از لاین سرعت بزرگراه وقتی به قسمت کندرو رسیدم ناگهان صدای ترمز خودرو را پشت سرم شنیدم و وقتی به عقب بازگشتم دیدم که مامور جوان روی زمین افتاده است.
پس از فرار به کارگاه مبل سازی در منطقه شهرک المپیک رفتم و همانجا سرگرم کار شدم و شب ها نیز در همانجا می خوابیدم که دستگیر شدم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 192790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟