ادعای عجیب قاتل فجیع ترین پرونده سال 94 + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 41.18M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01
ادعای عجیب قاتل فجیع ترین پرونده سال 94

به گزارش رکنا ، حمید 35 ساله که سال گذشته دست به فجیع ترین قتل زده بود خیلی زود با اقدامات فنی و پلیس ی دستگیر شد و در همان ابتدا پرده از جنایت هولناکش برداشت.
این مرد در اعترافاتش گفت: صبح پنج شنبه 29 بهمن ماه سال 94 همراه دختر مورد علاقه ام برای خوردن صبحانه به یک
طباخی در تهرانپارس رفتیم و پس از آن سوار بر خودرو بودیم که ناگهان عاطفه به خانواده ام ناسزا گفت و همین باعث شد تا کنترلم را از دست بدهم و برای ساکت کردنش دستم را روی گردنش گذاشتم و پس از دقایقی متوجه مرگ او شدم.
وی گفت: ترسیده بودم و درحالی که جسد عاطفه روی صندلی جلوی خودرویم بود به سمت خانه ام در منطقه ایوانک رفتم و جسد را به داخل خانه ام بردم.
پس از جابجایی جسد از خانه خارج شدم چاقوی تیزی خریدم و سپس برای پنهان ماندن این ماجرا اقدام به تکه تکه کردن جسد عاطفه کردم و قسمت بالای بدن را داخل یک کیسه گذاشتم و دست وپاهایش را داخل کیسه دیگری گذاشتم و سپس هر دو کیسه را داخل سطل زباله ای انداختم و نمی دانم چرا فقط یکی از بسته ها پیدا شده است.
بدین ترتیب بازسازی صحنه جنایت در پلیس آگاهی تهران صورت گرفت اما با گذشت 7 ماه از این ماجرا و در حالیکه کیفرخواست پرونده صادره شده است حمید در نامه ای که از زندان به دادسرای امور جنایی فرستاد ادعای جدیدی را پیش روی بازپرس ایلخانی قرار داد.
در این مرحله حمید از زندان به دادسرای امورجنایی تهران منتقل شد و صبح امروز- سه شنبه - ماجرای عجیبی را بازگو کرد.
حمید گفت: من و عاطفه به هم علاقه داشتیم و سال های زیادی با هم در ارتباط بودیم و خانواده هایمان از این موضوع با اطلاع بودند و قرار بود ازدواج کنیم اما روز حادثه پس از خوردن کله پاچه وقتی سوار بر خودرویم به سمت بازار در حال حرکت بودیم ناگهان خودروی پژو پرشیا و پرایدی جلوی راه ما را گرفتند و مرد جوانی که اسلحه در دست داشت به سمت ما آمد.
مرد اسلحه به دست سوار بر خودرویمان شد و دستور داد تا به سمت جنوب تهران حرکت کنیم و در مسیر خودروی پرشیا و پراید سایه به سایه ما حرکت می کردند تا اینکه به بیابان های اطراف تهران رسیدیم.
وی افزود: مردان خشن ابتدا اقدام به کشتن عاطفه کردند و پس از تکه تکه کردن او جلوی چشمانم به سراغ من آمدند تا مرا بکشند.
التماسشان می کردم که به من رحم کنند که یکی از آنها پیشنهاد داد در صورتی مرا رها می کنند که قتل را به گردن بگیرم و اگر این کار را نکنم دوباره به سراغم می آیند و مرا به طرز وحشیانه ای خواهند کشت که مجبور به پذیرفتن شرطشان شدم.
این مرد در ادامه گفت: آنها می گفتند خانواده عاطفه به خاطر علاقه ای که به دخترشان داشتم مرا می بخشند اما حالا که همه چیز گردن من افتاده و می دانم به اعدام محکوم می شوم تصمیم به افشای راز این جنایت گرفتم چون من بی گناهم.
بنا به این گزارش، در حالیکه همه شواهد نشان از قاتل بودن حمید دارد بازپرس ایلخانی دستور داد تا ادعای عجیب و جدید این متهم در اداره 10 پلیس آگاهی تهران مورد بررسی قرار گیرد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 224506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟