به گزارش رکنا، صبح 15 فروردین سال 88 ماموران پلیس پیشوای ورامین در جریان درگیری خونین 2 همسایه قرار گرفتند و با حضور در صحنه درگیری با جسد غرق خون پدر میانسالی که در کنار پسرش که از ناحیه پا زخمی شده بود روبرو شدند.

خیلی زود پسر جوان که تنها سرنخ برای دستگیری عامل این جنایت بود به بیمارستان منتقل شد و وی پس از درمان مرد همسایه را به عنوان قاتل پدرش معرفی کرد.

این پسر جوان که حمیدرضا نام دارد به ماموران گفت: پدرم و مرد همسایه از چندی پیش با هم اختلاف ملکی داشتند تا اینکه روز حادثه داخل کوچه گودالی کنده بودند که با کمک پدرم برای اینکه در رفت و آمد مشکلی پیش نیاید داخل آن خاک ریختیم که ناگهان مرد همسایه به بهانه اینکه خاک ها را از داخل خانه اش برداشتیم به سمت ما حمله کرد و ابتدا 2 ضربه چاقو به پای من زد که در ادامه پدرم برای کمک به من وارد عمل شد که مرد همسایه با چاقو ضربه ای به سینه پدر زد و پا به فرار گذاشت.

تجسس ها برای دستگیری عامل این جنایت آغاز شد تا اینکه روز 15 فروردین ماه مرد همسایه با مراجعه به پلیس خود را تسلیم ماموران کرد.

این مرد که امیر نام دارد به ماموران گفت: صبح از محل کارم به سمت خانه باز می گشتم که دیدم پسر همسایه با همسرم جر و بحث می کنند و وقتی به سمتشان رفتم از همسرم شنیدم که آنها قصد کتک کاری داشتند که همین باعث شد تا یک چاقو از داشبورت خودرویم و چاقوی دیگر از آشپزخانه برداشتم و به بیرون خانه رفتم که مرد ابتدا مرد میانسال به سراغم آمد و در حالی که من روی زمین افتاده بودم برای فرار از دست پدر و پسر مجبور شدم از چاقوهایی که در دستم داشتم استفاده کنم و پس از زخمی کردن پدر و پسر همسایه پا به فرار گذاشتم و قصد کشتن نداشتم.

بدین ترتیب شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران پس از بررسی این پرونده امیر را به اتهام قتل عمد به قصاص نفس – اعدام – محکوم کردند و شعبه 7 دیوانعالی کشور نیز این حکم را مورد تایید قرار دادند.

در حالی که پرونده به شعبه اول اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده بود و متهم در یک قدمی چوبه دار قرار داشت خانواده قربانی جنایت حاضر شدند تا با دریافت دیه 200 میلیون تومان از خون پدرشان بگذرند.

بنا به این گزارش، مرد اعدامی با پرداخت پول به خانواده قربانی جنایت موفق به گرفتن رضایت از آنها شد و امیر از چوبه دار نجات پیدا کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 224781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟