ارتباطم با همسر شریکم جدی نبود ما اختلاف مالی داشتیم + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از بهمن ماه سال 88 به دنبال کشته شدن مرد 30ساله ای به نام مهران در یک کارگاه اطراف تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت. پلیس به بررسی پرداخت و دریافت این مرد و شریک کاری اش محمد با هم اختلاف داشته اند. شواهد نشان می داد همزمان با کشته شدن مهران شریک کاری اش نیز ناپدید شده است. به این ترتیب ردیابی محمد آغاز و وی یکسال بعد بازداشت شد.این مرد در شعبه 113دادگاه سابق کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به قصاص محکوم شد. حکم صادره در دیوان عالی کشور مهر تایید خورده بود که مهران با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کرد و صبح یکشنبه 28 شهریور ماه این متهم از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که به ریاست قاضی محمد باقر قربان زاده و با حضور دو قاضی مستشار تشکیل شد متهم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من و مهران شریک مالی بودیم و دریک کارگاه با هم کار می کردیم اما مدتی بود اختلاف مالی پیدا کرده بودیم. آن روز وقتی بار دیگر به خاطر اختلاف حساب با هم درگیر شدیم من چاقو در دست داشتم و چاقو ناخواسته به گردن مهران برخورد کرد. من واقعا قصد کشتن دوستم را نداشتم.

وی درباره اعتراف های اولیه اش در اداره آگاهی که گفته بود به خاطر رابطه پنهانی با همسر قربانی دست به جنایت زده است گفت: قبول دارم با همسر مهران در ارتباط بودم اما رابطه ما جدی نبود و من به خاطر این رابطه دست به قتل نزدم.

وی ادامه داد: در مدتی که در زندان بودم خانواده ام تلاش کردند تا با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کنند. من در این مدت در زندان در کلاس های قران و اخلاق شرکت کرده ام و نگاهم به زندگی تغییر کرده است. حالا از قضات تقاضا دارم در فاصله بین دو عید بزرگ قربان و غدیر خم حکم به آزادی من بدهند.

بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

جنازه مردی که باعث تشنج در سالن تشییع پزشکی قانونی شد

زندگی کوتاه سارا کوچولو از ایران تا کانادا / این دختر به طور پنهانی در تهران به فرزندخواندگی مرد کانادایی در آمده بود

فیلم نجات جان بچه گربه که در وسط اتوبان بود + عکس

اعترافات جدید جوانی که پدرش را به خاطر یک دختر آتش زد + عکس

عکسی که در آن امیر جعفری به شیوه جالبی بوسیده شد +عکس

دورهمی بازیگران زن سرشناس سینما و تلویزیون! +سلفی دیدنی لادن مستوفی

 

کدخبر: 224888 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟