لگد مرد ورزشکار دزد شیشه ای را به زمین کوبید/دستور داشتم دزدی کنم+عکس

به گزارش رکنا، عقربه ساعت 5 شنبه 27 شهریور ماه سال جاری را نشان می داد که مرد قوی هیکلی در مرکز پایتخت سرگرم صحبت با تلفن همراهش بود که ناگهان 2 جوان موتور سوار را در کنار خودش دید و در چشم بهم زدنی یکی از آنها قصد قاپیدن گوشی گرانقیمت مرد قوی هیکل را داشت که طعمه دزدان با هوشیاری از این ماجرا دست سارق ماینسال را گرفته و درگیری بین آنها آغاز شد.

2 سارق موتور سوار قصد داشتند از دست مرد قوی هیکل که ورزشکار بود فرار کنند که طعمه شان با زدن لگد به موتور دزدان آنها را روی نقش بر زمین کرد.

رهگذان که شاهد این سناریوی سرقت ناکام بودند خیلی زود به کمک مرد ورزشکار رفته و موفق به زمینگیر کردن این 2 سارق گوشی قاپ شدند و در ادامه تیمی از مامورا پلیس در صحنه حاضر شده و آنها را بازداشت کرد.

در ادامه تحقیقات ماموران از 2 سارق گوشی قاپ پی بردند یکی از آنها رضا 58 ساله از دزدان سابقه دار است که اوایل شهریور ماه به اتهام دزدی دستگیر شده و پس از اعتراف به 30 سرقت با قرار وثیقه از زندان آزاد شده است.

بدین ترتیب رضا و همدستش مصطفی روز یکشنبه 28 شهریور ماه پیش روی قاضی امین میروکیلی در شعبه چهارم دادیاری دادسرای امور جنایی تهران پرده از راز سرقت شان برداشتند.

رضا در اعترافاتش گفت: پس از دستگیری ام با قرار وثیقه از زندان آزاد شدم و قصد داشتم با خرید یک موتور در پیک موتوری شروع به کار کنم اما به خاطر اعتیادم به شیشه یک صدایی در ذهنم دستور می داد که برای تامین هزینه زندگی ام باید موبایل و کیف های مردم را سرقت کنم.

وی افزود: تسلیم دستور ذهنی ام شده بودم به همین خاطر به سراغ یکی از دوستانم رفتم و او نیز پس از شنیدن پیشنهادم پذیرفت با هم دزدی کنیم.

این سارق شیشه ای ادامه داد: وقتی سوار بر موتور می شوم دیگر هیچ چیز جز دزدی در ذهنم نیست و به همین خاطر با مصطفی که سابقه دار است در خیابان پرسه زدیم تا اینکه با مرد جوانی که سرگرم صحبت با گوشی موبایلش بود را مشاهده کردیم و تحت فرمان صدایی که در ذهنم بود ماموریت گرفتم تا دست به سرقت بزنیم اما طعمه مان ورزشکار بود و وقتی برای سرقت دست به کار شدیم ما را زمینگیر کرد.

وی گفت: قصد داشتم سرقت هایمان را به صورت سریالی ادامه دهیم اما در همان شروع کار دستگیر شدیم.

بنا به این گزارش، قاضی میروکیلی در این مرحله با توجه به اعترافات 2 متهم دستور داد تا مصطفی و رضا برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

تجاوز به ثریا در نیمه شب جاده تلو

ماجرای پیدا شدن دختری که در عمق جنگل به درخت بسته شده بود + عکس

15 روز تجاوز ابراهیم به زن جوان در خانه مجردی اش / این مرد در حکم عجیب تبرئه شد

‫شوهرم هیزی می کند و اصلا برایش مهم نیست طرف مقابل زن شوهر دار است یا دختر دوستش!

اولین واکنش سوپر استار زن سینمای ایران پس از دستگیری همسرش + عکس

بازیگر زن سرشناس و خاطره ساز سینما درگذشت +عکس

 

کدخبر: 224954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟