به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 9 صبح دوشنبه 29 شهریور ماه سال جاری را نشان می داد که فریادهای سوختم سوختم دختر جوانی در منطقه گیشا سکوت را در هم شکست و اهالی محل برای کمک از خانه هایشان خارج شدند که دیدند پسر جوانی قربانی ماجرای اسیدپاشی را سوار بر خودرویش کرده و به سرعت از محل خارج شد.

در ادامه ماجرای اسید پاشی به ماموران کلانتری 137 نصر مخابره شد و بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.

دخترجوان که آرزوی نام دارد به بیمارستان مطهری منتقل شد و پس از اقدامات ابتدایی پزشکان کارآگاهان به سراغ قربانی ماجرای اسیدپاشی رفتند.

آرزو 24 ساله به ماموران گفت: 3 سال پیش با پسر جوانی به نام هومن در منطقه پونک آشنا شدم و در این مدت به هم علاقه داشتیم اما به تازگی احساس کرده بودم که هومن با دختر دیگری در ارتباط است به همین خاطر شب گذشته در خانه هومن بودم که سر همین موضوع با هم درگیر شدیم که ناگهان هومن ظرف اسیدی که در دست داشت را روی صورتم ریخت و زمانیکه دید از شدت سوختگی به خودم می پیچم مرا سوار بر خودرویش کرد و به بیمارستان روزبه رساند و سپس پا به فرار گذاشت.

بدین ترتیب تجسس های پلیسی برای دستگیر عامل این اسید پاشی کلید زده شد و کارآگاهان با گذشت 2 روز موفق به شناسایی محل تردد هومن در منطقه یافت آباد شدند.

همین کافی بود تا ماموران در کمین عامل اسیدپاش نشسته و ساعت 3 ظهر امروز- چهارشنبه – هومن غافل از اینکه محل ترددش زیر نظر ماموران است پای در خیابان یافت آباد گذاشت و ماموران در عملیاتی غافلگیرانه این جوان اسید پاش را دستگیر کردند.

هومن 28 ساله که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: 3 سال پیش بود که آرزو به عنوان مسافر سوار بر خودرویم شد که دوستی ما از همانجا شکل گرفت.

در این مدت ما به هم علاقه مند شده بودیم و فکر می کردم آرزو در وضعیت خوبی قرار دارد اما چندی پیش متوجه دروغ پردازی های آرزو شدم و مدتی سکوت کردم اما دختر جوان به دروغ پردازی هایش ادامه می داد و از اینکه مرا ساده فرض کرده بود آزارم می داد.

وی افزود: هر دو به مواد مخدر اعتیاد داریم و شب حادثه به خانه قدیمی که به من ارث رسیده بود رفتیم و سرگرم مواد کشیدن بودیم تا اینکه ماجرای دروغ پردازی هایش را مطرح کردم که همین موضوع باعث درگیری ما شد که در یک لحظه ظرف اسید را که داخل بالکن بود برداشتم و روی آرزو ریختم.

هومن ادامه داد: هیچ وقت فکر اسیدپاشی نداشتم و ظرف اسید از قدیم داخل بالکن بود و نمی دانم چطور دست به این ماجرا زدم.

بنا به این گزارش، سرهنگ مکرم رییس مبارزه با جرائم جنایی در راستای این خبر به رکنا گفت: متهم دستگیر شده برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

سر موش در میان غذای بهداشتی‌ترین رستوران +عکس

پایان درد جدایی پس از 9سال با پیدا شدن جسد از دریاچه گهر+عکس

8 سال زندگی با جسد یک پسر

اعتراف دروغ به زنا با همسر دوست

اجساد دو کودک گمشده در استخر همسایه پیدا شد+عکس

شوهر عربستانی ام مرا به دوستانش اجاره می داد / گفته ای این زن دنیا را به هم ریخت + عکس

ستاره محبوب سینما و تلوزیون میهمان امشب دورهمی+عکس

نیکی کریمی، خاص و متفاوت در اکران فیلم جدیدش در پردیس کورش +عکس

 

کدخبر: 224974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟