تبهکارانی که در برابر دوربین پلیس می خندند+ عکس

یک وکیل امریکایی دراین باره گفته، علت خنده متهمان پس از دستگیری می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. برخی از متهمان از شدت عصبی بودن زیاد می‌خندند اما برخی تحت تأثیر مواد مخدر و الکل بوده و برخی نیز به خاطر انتشار تصویرشان در رسانه‌ها سعی دارند تا خود را بی‌خیال و خوشحال نشان دهند.یکی از این متهمان دختری 19 ساله به نام «توسی مارگائوس» است که با فریب نامزدش او را به پارکی در«نیوجرسی» کشانده و بشدت مورد ضرب و شتم قرار داده است.

در سال 2015 میلادی 5 دانشجو دانشگاه «می سی سی پی» امریکا به اتهام حمله به چند دانش آموز نوجوان دستگیر شدند. آنها در این حمله دست به سرقت زده و در هنگام دزدی قربانیان خود را بشدت مجروح کرده بودند.اما هر 5 دانشجوی خاطی پس از دستگیری در مقابل دوربین پلیس با چهره‌ای بشاش خودنمایی کردند.

لبخند یک سارق خودرو که با مأموران پلیس درگیر شده و یکی از مأموران را به باد کتک گرفته بود نیز مأموران پلیس ایالتی «ایداهو» را شگفت زده کرد. متهم که «اندریا» نام داشت هیچ نشانه‌ای از پشیمانی در چهره نداشت.

«کریستوفر پلوملی» یک پلیس است که به‌ دلیل تخلف رانندگی و سرعت بالا به هنگام مرخصی دستگیر شده است. کریستوفر در حالی مقابل دوربین قیافه‌ای عجیب و مسخره به خود گرفته که به نظر می‌رسد مأموران پلیس و دیگر همکاران خود را به باد تمسخر گرفته است.

3 زن متخلف که کارمند یک رستوران را به باد کتک گرفته بودند نیز پس از دستگیری طوری رفتار کردند که گویی در مقابل دوربین عکاسی یک گالری قرار داشتند.نمونه‌های دیگری نیز از این افراد در اداره پلیس دیده می‌شود که بسیار عجیب به‌نظر می‌رسد.

یک روانشناس امریکایی معتقد است: اغلب این افراد دچار ضعف‌های شدید شخصیتی هستند. خنده همه آنها از سرخوشی و خوشحالی نیست بلکه با این کار سعی می‌کنند تا پوششی بر رفتار غیرعادی‌شان داشته باشند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 225051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟