موبایل دختر جوان آبروی دختر خاله اش را برد

چند روز پیش مردی با حضور در شعبه چهارم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران، از سه مرد به اتهام سرقت و زورگیری شکایت کرد.

شاکی جوان به قاضی پرونده گفت: برای نقاشی و تعمیرات به خانه ویلایی مادربزرگ دوستم رفته بودم. قرار بود چند روزه آنجا را نقاشی کرده و تحویل مادربزرگش بدهم. شب حادثه دوستم برای خرید سیگار از خانه خارج شد و ساعت 12 شب بود که من به دلیل خستگی در یکی از اتاق‌ها خوابم برد. ساعاتی بعد با برخورد ضربه‌هایی به بدنم از خواب بیدار شدم. در آن تاریکی صدای دو نفر را شنیدم و سایه آنها را دیدم که کنارم ایستاده بودند.

وی افزود: یکی از آنها برق را روشن کرد. دیدم دو پسر جوان مقابلم ایستاده‌اند. یکی از آنها را همان لحظه شناختم از هم‌محلی‌هایمان بود. به او اعتراض کردم که در این خانه چه می‌خواهید که به اعتراضم توجهی نکرد. آن دو چاقو به سمتم گرفتند و کتکم زدند. بعد جیب‌هایم را گشتند و مقداری پول، مدارک و گوشی دوستم را سرقت کردند. سپس مرا در اتاق زندانی کرده و متواری شدند. بسختی در را باز کردم و بیرون آمدم. سارقان با سوار شدن به موتوری که منتظرشان بود، بسرعت محل را ترک کردند.

شاکی تصریح کرد: همان موقع دوستم را دیدم که از آن سوی خیابان به سمت خانه بازمی‌گشت. با دیدن من که وحشت‌زده بودم، متوجه ماجرا شد و دو نفری به تعقیب سارقان پرداختیم اما موفق به یافتن آنها نشدیم. حتی به خانه یکی از دزدها رفتیم که او را پیدا نکردیم.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، با دستور قاضی سیدامین میروکیلی، تحقیقات پلیس آگاهی برای دستگیری سارقان فراری و کشف اموال سرقتی ادامه داشت تا این که ماموران متوجه شدند گوشی تلفن همراه سرقتی در اختیار دختری جوان بوده و در حال استفاده از آن است. با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله جدید شد. دختر جوان شناسایی و دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه چهارم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران منتقل شد.

دختر جوان می‌گفت: دزدها را نمی‌شناسم و نمی‌دانم چه کسانی گوشی را دزدیده‌اند. هفت ماه پیش با دخترخاله‌ام برای خرید بیرون رفته بودیم که گوشی او در خودرویم جا ماند و بعد از آن وسوسه شدم و گوشی را به او ندادم و از آن استفاده می‌کردم. می‌خواستم آن را پس بدهم که ترسیدم. از آن زمان گوشی دراختیارم بود و گوشی این مرد را سرقت نکرده‌ام و با سارقانی که پلیس در تعقیبشان است، هیچ گونه ارتباطی ندارم.

در ادامه با بررسی ادعای دختر جوان مشخص شد او راست می‌گوید و شماره سریال گوشی سرقتی از پسر جوان و گوشی دختر خاله متهم یکی بوده است.

پرونده برای رسیدگی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 225086 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟