دردسر وحشتناک ازدواج پنهانی مرد 65 ساله با زن 23 ساله / این مرد ثروتمند همسر آلمانی اش را به ایران آورده بود

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی درتشریح ماجرای این پرونده جنایی پرداخت و گفت: ساعت 19 بیستم تیر سال گذشته مرد 65 ساله ای در خیابان چمن در مقابل منزل خواهرانش از خودروی ایکس 60 خود پیاده شد و قصد ورود به منزل را داشت که ناگهان مورد هجوم موتورسواران نقابدار قرار گرفت. سرهنگ کارآگاه حمید رزمخواه افزود: مهاجمان نقابدار که مرد 65 ساله را تعقیب کرده بودند با انگیزه نامعلومی او را با وارد آوردن ضربات چاقو مجروح کردند و از محل گریختند. دقایقی بعد مجروح این حادثه که آخرین نفس های خود را می کشید به بیمارستان شهید کامیاب مشهد منتقل شد اما تلاش کادر درمانی برای نجات وی به نتیجه نرسید و مصدوم مذکور جان خود را از دست داد. این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از اعلام مرگ این مرد به پلیس آگاهی، بلافاصله گروه ورزیده ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در کنار قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفتند و با کسب دستورات ویژه ای از قاضی احمدی نژاد فعالیت های پلیسی و اطلاعاتی خود را برای شناسایی و دستگیری مهاجمان نقابدار آغاز کردند. وی گفت: بررسی های مقدماتی نشان می داد که مرد 65 ساله رجبعلی نام دارد و با یک زن آلمانی ازدواج کرده است و در کار خرید و فروش و ساخت و ساز املاک فعالیت می کرد.

ردپای زن دوم در پرونده

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات فنی کارآگاهان که با هدایت سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی آگاهی) وارد مرحله جدیدی شده بود، اطلاعاتی به دست آمد که نشان از ردپای زن دوم در زندگی مقتول داشت. وی افزود: بررسی های غیرمحسوس کارآگاهان به آن جا رسید که مشخص شد مرد 65 ساله که چهره ای جوان تر از سن خود داشت مدتی قبل با دختر 23 ساله ای در مشهد ازدواج کرده است که آن دختر در دوران نامزدی از همسر خود طلاق گرفته بود. اما احضار همسر دوم مقتول به پلیس آگاهی نیز کمکی به روند تحقیقات نکرد و ماجرای این پرونده جنایی پیچیده تر شد تا این که مدتی بعد، کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی با رصدهای اطلاعاتی و ردیابی های پلیسی به سرنخی از یک خط تلفن همراه دست یافتند که در بررسی ها مشخص شد که این خط تلفن با هویت جعلی و آدرس اشتباه ثبت شده است، این درحالی بود که فرد ناشناسی از همین خط برای مقتول پیامکی با عنوان «معامله باغ کنسل شد» ارسال کرده بود.

یک گام به عقب

سرهنگ حمید رزمخواه در ادامه افزود: با به دست آمدن این سرنخ کارآگاهان یک گام به عقب بازگشتند و بدین ترتیب افرادی که در روزهای آخر زندگی مرد 65 ساله با وی در تماس بودند مورد بررسی و کنکاش های پلیسی قرار گرفتند تا این که نتیجه تحقیقات به فردی به نام «میثم» رسید که از مجرمان سابقه دار بود. این مقام انتظامی با اشاره به فعالیت های اطلاعاتی کارآگاهان در شاخه ای دیگر از این پرونده که به همسر سابق زن دوم مقتول ختم می شد گفت: از سوی دیگر نیز روند تحقیقات در این پرونده به سوی فردی به نام احمد کشیده شد که همسر سابق زن دوم مقتول بود چرا که هنگام بازجویی از افراد مظنون و همچنین بررسی دوربین های مدار بسته مشخصاتی از این فرد به دست آمده بود اما تحقیقات کارآگاهان مشخص کرد احمد به اتهام سرقت طلا در زندان به سر می برد.  بنابراین ابتدا عملیات دستگیری میثم طرح ریزی شد و کارآگاهان در یک عملیات غافلگیرانه وی را در بولوار ابوطالب دستگیر و به پلیس آگاهی هدایت کردند. سرهنگ رزمخواه خاطرنشان کرد: بلافاصله با دستور قاضی «احمدی نژاد» ،«احمد» (متهم دیگر) نیز از زندان به پلیس آگاهی منتقل و هر دو نفر تحت بازجویی قرار گرفتند.

اعتراف به قتل

وی گفت: میثم که همه مستندات و مدارک جرم را مقابل خود می دید به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: من به خاطر احمد این کار را کردم. ما در زندان با یکدیگر آشنا و دوست شده بودیم. روزی احمد به من گفت: من همسرم را دوست داشتم اما او اکنون با مرد پولداری ازدواج کرده است به همین خاطر تصمیم به قتل مرد 65 ساله گرفتم که با همسر سابق دوستم ازدواج کرده بود. چند روز او را تعقیب کردیم تا محل زندگی اش را یافتیم. روز حادثه با موتورسیکلت سرقتی که خریده بودیم خودروی شاسی بلند او را تعقیب کردیم و هنگامی که از خودرو در خیابان چمن پیاده شد من با ضربات چاقو او را مجروح کردم و از محل گریختم. این درحالی بود که من و احمد با کلاه کاسکت و شال صورت هایمان را پوشانده بودیم. رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: «احمد» نیز در اعترافات خود گفت: من همسرم را دوست داشتم اما او به تحریک بستگانش و به خاطر اعتیاد از من طلاق گرفت. مدتی بعد او را در حالی در خیابان ملاقات کردم که دیگر مواد مخدر را ترک کرده بودم اما همسر سابقم گفت: زندگی خوبی دارد و حتی 300 هزار تومان به من کمک کرد تا این که من ماجرا را برای میثم بازگو کردم و او تصمیم به قتل همسر 65 ساله او گرفت.

مرگ دلخراش متهم به قتل

گزارش خراسان حاکی است: «میثم» متهم این پرونده جنایی پس از اعترافات خود، صبح چهارشنبه گذشته و برای ادامه رسیدگی به پرونده به شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد هدایت شد تا اعترافات خود را در حضور قاضی ویژه قتل عمد تکرار کند اما او ناگهان درحالی که دستبند نیز به دست داشت فرار کرد و خود را از طبقه دوم دادسرا به پایین انداخت.متهم به قتل که به شدت مجروح شده بود، بلافاصله به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد انتقال یافت اما تلاش پزشکان برای نجات وی به نتیجه نرسید و متهم مذکور جان خود را از دست داد. این درحالی بود که سال گذشته رجبعلی مرد 65 ساله نیز بر روی تخت همان بیمارستان و بر اثر ضربات چاقوی وی جان داده بود.این گزارش حاکی است: تحقیقات بیشتر در این باره همچنان از سوی قاضی احمدی نژاد ادامه دارد.  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 225128 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟