رازگشایی از معمای جسد ناشناس و مرد ناپدید شده

 زنی جوان با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، از بازپرس ایلخانی برای یافتن جسد پدرش کمک خواست.

وی به بازپرس جنایی گفت: پنج سال پیش پدر میانسالم برای انجام کاری از خانه‌مان در یکی از محله‌های تهران خارج شد و دیگر بازنگشت. به محل کارش رفتیم که در آنجا حاضر نشده بود. سراغ او را از دوستان و اقواممان گرفتیم که هیچ‌کس از او خبری نداشت. هر جا که گمان می‌کردیم رفته باشد، سر زدیم اما ردی از او پیدا نشد. سرانجام به پلیس آگاهی تهران رفتیم و شکایت کردیم. از او خبری نبود.

شاکی تصریح کرد: چند روز پیش به طور اتفاقی بر سر مزار یکی از اقوام رفته بودم که دوستی قدیمی را در آنجا دیدم که به من خبر داد، مردی چندی پیش در گورستان بهشت زهرا به عنوان مجهول‌ الهویه دفن شده است. زمانی که او را در غسالخانه دیده متوجه شده شباهت بسیاری به پدر گمشده من دارد. بنابراین زمانی که او مشخصات آن مرد را به من نشان داد، متوجه شباهت این مرد با پدر گمشده‌ام شدم.

وی افزود: بنابراین احتمال می‌دهم این قبر متعلق به پدر گمشده‌ام باشد. بنابراین از شما می‌خواهم دستور دهید عکس مرد مجهول‌ الهویه را ببینم. می‌خواهم اگر مزار پدرم باشد برای او سنگ قبری تهیه کنم تا با رفتن بر سر مزارش به این دلتنگی پنج‌ساله پایان دهم.

قاضی جنایی با شنیدن گفته‌های این زن، دستور قضایی را در این باره صادر کرد تا شاکی تصویر مرد دفن شده در گورستان را در اداره پلیس آگاهی مشاهده کند تا چنانچه جسد دفن شده مجهول‌ الهویه پدر اوست، این زن بتواند اقدامات بعدی را انجام دهد و سنگ قبری برای پدرش تهیه کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 225301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟