رفتار زشت محمود با همکلاسی خواهرش / قصدم ازدواج بود

به گزارش رکنا، چندی پیش دختر جوانی به نام فهیمه با مراجعه به پلیس فتای شهر آبادان ادعا کرد که عکس های شخصی اش از سوی فردی ناشناس در شبکه های اجتماعی پخش شده و همین موضوع باعث اختلافات خانوادگی اش شده و انتشار این عکس ها باعث شده تا به سختی از خانه خارج شود.

در این مرحله سرهنگ محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهر آبادان دستور داد تا تیمی از کارشناسان پلیس فتا برای شناسایی عامل انتشار این عکس ها وارد عمل شوند.

بدین ترتیب ماموران پلیس فتای آبادان با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند عامل انتشار این عکس ها که پسر جوانی به نام محمود 19 ساله است را روز 3 مهرماه دستگیر کردند.

دختر جوان وقتی پیش روی محمود قرار گرفت شوکه شد و به ماموران گفت: محمود برادر یکی از همکلاسی هایم است و چندی پیش نسبت به من ابراز علاقه کرد که به او جواب منفی دادم و نمی دانم چطور عکس های مرا به دست آورده است.

محمود که راهی جز اعتراف نداشت گفت: چند سالی است که خواهرم با فهیمه همکلاسی است و از همان روزهای نخست که برای دیدن خواهرم به خانه ما می آمد به او علاقه مند شدم و از او خواستگاری کردم اما فهیمه ادعا کرد که من مثل برادرش هستم و جواب منفی به پیشنهادم دادم.

وی افزود: چندی پیش فهیمه و خواهرم در حیاط خانه بودند و گوشی فهیمه در اتاق بود که به سراغ آن رفته و وقتی دیدم گوشی موبایلش قفل نیست همه عکس هایش را به گوشی خودم انتقال دادم و دوباره درخواست ازدواجم را مطرح کردم که باز جواب منفی شنیدم و متوجه شدم فهیمه به خاطر من با خواهرم قطع رابطه کرده و همین باعث شد تا به فکر انتقام گیری بیفتم.

پسر جوان ادامه داد: فکر می کردم با انتشار این عکس ها کسی به خواستگاری فهیمه نمی رود و من می توانم به راحتی با او ازدواج کنم.

بنا به این گزارش، پسر جوان باتوجه به شکایت دختر جوان روانه زندان شد تا مجازات وی از سوی دادگاه صادر شود.

علی رنجکش

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

کشتار در واشنگتن به خاطر شکست عشقی+ عکس

دزد احمق با لباس های ورزشی سرقتی در محل می چرخید + عکس

عاشق شوهر دوستم شدم !

رفتار زشت محمود با همکلاسی خواهرش / قصدم ازدواج بود

ارتباط کثیف زن شوهردار در خانه مردی که زنش به مسافرت رفته بود / فریبا اصرار می کرد فقط با او باشم و ... + عکس

 

 

وقتی که سوپراستار های زن سینما پسر جوانی را غافلگیر کرد! +عکس

نمایی متفاوت از لباس های رنگارنگ 3 بازیگر زن +عکس

13 چهره‌های سرشناس زمانی که دانش‌آموز بودند+عکس

خواننده مشهور ترک از شوهر ایرانی اش جدا شد! +عکس

کدخبر: 225355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟