به گزارش رکنا، شامگاه چهارم مهرماه سال جاری ماموران پلیس در خیابان پیروزی جلوی مرد موتور سواری را گرفتند و پس از بازرسی بدنی و دیدن مدارک وی به کیسه پلاستیکی که روی دسته موتور آویزان بود مشکوک شدند.

چهره مرد موتور سوار آشفته بود و ماموران وقتی کیسه پلاستیکی را باز کردن با جنین بچه ای روبرو شدند و خیلی زود ماجرای کشف جنین به بازپرس محسن مدیر روستا در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران مخابره شد.

در این مرحله مرد موتور سوار از سوی ماموران بازداشت شد و صبح امروز- دوشنبه- برای تحقیقات پیش روی بازپرس پرونده قرار گرفت.

این مرد 49 ساله در اعترافاتش گفت: پس از 17 سال تحت نظر پزشکان همسرم باردار شد اما با گذشت 2 ماه پزشکان ادعا کردند که احتمال سقط بچه وجود دارد و اگر بچه مان به دنیا بیاید نیز شاید فرزندمان معلول باشد.

وی افزود: با همه این احتمالات همسرم در خانه بود و تحت نظر قرار داشت تا اینکه شامگاه یکشنبه زنم از درد به خود می پیچید که تصمیم گرفتم او را به بیمارستان برسانم اما پولی برای هزینه بیمارستان نداشتم و از سوی دیگر نیز به خاطر مراسم جشن عروسی در کوچه مان راه بسته شده بود که برای کمک به مادربزرگم و مادر و مادربزرگ همسرم تماس گرفتم.

این مرد ادامه داد: شرایط سختی بود تا اینکه خانواده من و همسرم وارد خانه شدند و زنم را به داخل حمام بردند که متوجه سقط شدن بچه ام شدم.

نمی دانستم چه کاری باید انجام بدهم به همین خاطر جنین 2 ماه را داخل کیسه پلاستیکی گذاشتم تا آن را در جنگل های سرخه حصار خاک کنم.

سوار بر موتور به سمت پارک جنگلی حرکت کردم که در میان راه ماموران که متوجه آشفته بودن من شده بودند دستور ایست را صادر کردند و با بررسی کیسه پلاستیکی با جنین بچه ام روبرو شدند.

بنا به این گزارش، با آزادی پدر این جنین، بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران در این مرحله دستور داد تا جنین 2 ماه به پزشکی قانونی منتقل شود تا علت مرگ و سقط جنین مشخص شود و مادر این جنین پس از بهبودی وضعیتش باید به دادسرا مراجعه کند تا مورد تحقیقات قرار گیرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 225467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟