شیوا زمانی که در تهران بودم کار وقیحانه ای کرده بود / به ارومیه رفتم و او را آتش زدم+عکس

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری" و به دستور مقام قضایی دادسرای ناحیه 34 تهران، متهم به نام "رامین" 40 ساله جهت انجام تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

همزمان با ثبت مشخصات متهم دستگیر شده در سیستم جامع پلیس، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی سوابق مجرمان اطلاع پیدا کردند که جنایتی خانوادگی در شهرستان ارومیه به وقوع پیوسته است که مشخصات عامل متواری آن جنایت با مشخصات ظاهری فرد دستگیر شده به اتهام زورگیری در خیابان گلستانی یکسان است. به همین این شخص جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان متوجه شدند که فرد دستگیر شده، همان متهم فراری از ارومیه است که پس از آتش زدن همسرش شیوا که 24 سال داشته از محل جنایت گریخته و به تهران آمده است.

متهم پس از اعتراف در خصوص انگیزه جنایت و قتل همسرش گفت: همسرم بدون اطلاع من و در حالیکه از حدود چهار ماه پیش در تهران مشغول مسافرکشی بودم، به صورت غیابی اقدام به گرفتن حکم طلاق کرده بود. اواخر شهریور سال جاری در حال مسافرکشی بودم که متوجه شدم یک پیغام به موبایلم از سوی همسرم آمده است. زمانیکه پیغام را باز کردم، با تصویر حکم طلاق غیابی روبرو شدم که در آن آمده بود که همسرم به صورت غیابی از من طلاق گرفته است. من هم شبانه به سمت ارومیه حرکت کردم. صبح روز پنجشنبه گذشته به منزل پدرِ شیوا رسیدم. ابتدا پدر همسرم به جلوی در آمد و در ادامه، همسرم نیز به دنبالش مقابل در خانه آمد. شیوا با نشان دادن برگه حکم دادگاه عنوان داشت که از من طلاق گرفته و دیگر حاضر به ادامه زندگی با من نیست.

متهم در خصوص زمان ارتکاب جنایت نیز به کارآگاهان گفت: به شدت عصبانی بودم. دو روز در ارومیه باقی ماندم تا شاید با صحبت کردن با شیوا و همچنین درخواست کمک از بستگان و دوستان، او را به زندگی با خودم بازگردانم اما متأسفانه وی حاضر به ادامه زندگی با من نبود تا اینکه نهایتا روز شنبه، پس از تهیه بنزین و قرار دادن آن در صندوق عقب ماشین خود به سمت منزل پدر همسرم حرکت کردم. ساعت 12:30 ظهر همسرم را با خودرو 206 که قبلا برایش خریده بودم، مقابل خانه پدرش دیدم. از ماشین پیاده شدم و با او شروع به صحبت کردم اما صحبت های ما به درگیری لفظی کشیده شد. در این موقع به سراغ ظرف حاوی بنزین رفتم و مقداری از آن را بر روی دستان خود ریختم که ناگهان همسرم ظرف حاوی بنزین را از من گرفت و مابقی بنزین را بر روی خودش ریخت. در همین لحظه با روشن کردن فندک قصد آتش زدن هر دو نفرمان را داشتم که ناگهان لباس های همسرم شعله ور شد و او با همان وضعیت به داخل خیابان دوید. من نیز از ناحیه دست چپ دچار سوختگی شدم. بسیار ترسیده بودم و به سرعت محل را ترک کردم. از ترس دستگیری توسط پلیس و برخورد خانواده همسرم از ارومیه خارج شدم و به شهرستان سلماس رفتم. پس از انجام اقدامات درمانی بر روی دست خود، به تهران آمدم. طی این مدت بلامکان بودم تا نهایتا توسط ماموران و زمانیکه قصد خرید نان داشتم، در خیابان دستگیر شدم.

متهم در خصوص رشته زنجیر طلای دخترانه کشف شده نیز به کارآگاهان گفت: رشته زنجیر طلا متعلق به دختر 8 ساله ام به نام عسل است که در حاضر نزد خانواده ام نگهداری می شود.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با شناسایی عامل جنایت شهرستان ارومیه و اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، متهم جهت صدور قرار قانونی به شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران اعزام که ضمن صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس مرادی و با توجه به ارتکاب جنایت در شهرستان ارومیه، متهم جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی شهرستان ارومیه قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

برج ساز تهرانی با مهریه 20 هزار سکه ای دختر جوان را فریب داد / این مرد فراری است

عمل وقیحانه داماد عصبانی با نوعروس گلستانی/ او پیشنهاد بی شرمانه ای به پدر و مادر عروس داد + عکس

آزارو اذیت وحشیانه زن 23 ساله در اتاقک کارگری

عکس های تصادف زمینی دو هواپیما در فرودگاه امام

تینا آخوندتبار در رینگ بوکس و حضور در استادیوم با لباس پسرانه! +عکس

بازیگر ایرانی که زن و بچه ندارد و ماهی یک میلیون تومان حقوق میگیرد! +عکس

سفرنامه خواندنی زن و شوهر سینمایی ایران در چین+ تصاویر

 

کدخبر: 225510 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟