وقتی فیلم زشت و بدون لباس برایم ارسال شد گیج و وحشتزده شدم / دختر جوان از پلیس کمک خواست +عکس

دختر جوان که به شدت از انتشار تصاویر خصوصی اش در فضای مجازی مضطرب و نگران بود بدون ذکر نحوه آشنایی اش با یک پسر که حالا برای طرح شکایت از او به مشاور پلیس متوسل شده بود، گفت: از مدت ها قبل از طریق تلگرام با وی در ارتباط بودم و او همیشه حرف های قشنگی از آینده و نیت خیری که در سر داشت برایم می فرستاد.

وی که توسط فردی تبهکار از طریق شبکه های مجازی مورد سو استفاده و اخاذی قرار گرفته است ادامه داد: در نهایت پس از مدتی ارتباط مجازی و دور از چشم والدین آن پسر با ارسال تصاویری از ظاهر چشم نواز، خودرو و خانه در حال ساخت که می گفت جهت تکمیلش به وام ازدواج نیاز دارد مرا متقاعد کرد که امر خیری در پیش است از اینرو به او اعتماد کردم و پس از دیدن تصاویری از آن خانه کذایی بدون اطلاع والدینم به آن جا رفتم.

در ابتدا مرا به قسمت های مختلف خانه برد و کارگران در حال کار در قسمت بیرون حیاط را نشانم داد و زمانی که وارد یک اتاق کوچک شدیم ناگهان به سمت من حمله ور شد و به زور لباس هایم را از تنم خارج کرد اما من از ترس بی آبرویی حتی قدرت داد و فریاد هم نداشتم و سپس از اتاق خارج شد و نیم ساعت بعد به سراغم آمد و لباس هایم را داخل اتاق پرت کرد و رفت.

در حالی که گیج و وحشتزده بودم به سرعت لباس هایم را پوشیدم و از آن خانه لعنتی خارج شده و با اولین تاکسی عبوری خود را به خانه رساندم و در مقابل بازخواست والدین و با وجود اضطراب شدید چیزی از موضوع بروز ندادم.

خیلی مضطرب و سرخورده بودم و دائم خود و آن پسر را لعن و نفرین می کردم ولی با تامل به این نکته مثبت که مورد تجاوز قرار نگرفتم و دیگر اتفاق خاصی رخ نخواهد داد سعی کردم همه چیز را فراموش کنم تا اینکه کمی بعد از این ماجرا پیامکی عاشقانه از آن پسر دریافت کردم و من هم از روی عصبانیت با فحش و ناسزا جوابش را دادم و علت رفتار زشتش را پرسیدم.

پسر پررو ضمن تماس با تلفن همراهم با چرب زبانی علت این کارش را علاقه شدید به من عنوان کرد و گفت آن روز در آن خانه قصد انجام عمل شوم تری داشته که از این کار منصرف شده و تنها به گرفتن عکس و فیلم از من بسنده کرده است.

با شنیدن این حرف مانند دیگ روی آتش جوش آوردم و کلی فحش و نفرین نثارش کردم که یکدفعه روی واقعی خودش را نشان داد و با ارسال پیامی از من خواست اشتراک تلگراممان را نگاه کنم.

با دیدن فیلمی از وضعیت برهنه و آشفته خودم که در آن خانه از من گرفته شده بود تمام بدنم شروع به لرزش کرد و اشکم جاری شد و در ادامه آن پسر هرزه با ارسال پیامی مرا تهدید کرد که اگر مبلغ سه میلیون به حسابش واریز نکنم تمام عکس و فیلم ها را در فضای مجازی و حقیقی پخش می کند.

فیلم گرفته شده از من آن چنان زننده بود که فرصت هیچگونه تامل و تفکری را به خود ندادم و جهت تهیه آن پول قصد فروش طلاجات و برخی وسایل شخصی ام را داشتم که با راهنمایی یکی از دوستان از وی شکایت و تمام اطلاعات موجود را در اختیار پلیس گذاشتم و حالا تنها امیدم فقط و فقط حفظ آبرویم است...

نظر کارشناس:

با توجه به ماجرای عبرت آمیز این دختر جوان جای اشاره دارد که تبهکاران در نوع جدید کلاهبرداری و سواستفاده از افراد به ویژه از دختران جوان، با پنهان کردن هویت واقعی خود در شبکه های مجازی و اقدامات فریبکارانه، زمینه های سو استفاده از قربانیان را فراهم می سازند و با تحریک عواطف و احساسات و تهدید به بی آبرویی به طرق مختلف از آنان اخاذی می کنند که زمینه این نوع کلاهبرداری و سواستفاده برای افرادی که ناآگاهانه فضای مجازی را بستری برای ارتباط، دوست یابی و ازدواج قرار می دهند به اشکال مختلف وجود دارد چرا که در این فضا هویت افراد از لحاظ ظاهر، سن، موقعیت و حتی جنسیت به درستی قابل شناسایی نیست.

و نکته بسیار مهم و قابل تامل آن که اطلاعات و تصاویر خصوصی همچون ابزار و اشیاء نیستند که در صورت سرقت و پیدایش، مجددا به صاحب خود بازگردانده شوند بلکه هیچ تضمینی برای محفوظ ماندن و بازگشت عکس، فیلم یا اطلاعات شخصی به فرد قربانی حتی در صورت دستگیری مجرم و افراد مرتبط وجود ندارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

 

کار زشت و وقیحانه داماد و ساقدوش عروس در شب جشن عروسی/ سوسن دوست صمیمی من بود اما...

قتل وقیحانه زن 26 ساله توسط شوهر 64 ساله اش + عکس

رییس شرکت مرا درخلوتگاهش باردار کرد / روشنک با وعده ازدواج تن به خواسته کامران داده بود

قتل پزشک سرشناس پوست در اصفهان + عکس

فیلم لحظه حمله متهم دختر آزار به دادستان در جلسه دادگاه + عکس

عکس های تصادف خونین معلمان در اراک

بیماری وحشتناک که به خاطر خوردن میوه های قاچاق بوجود می آید + عکس هولناک از یک بیمار در ساری(14+)

 

 

بازیگر زن محبوب سریال دلنوازان و کلانتر پس از مدت ها شکار دوربین عکاسان شد! +عکس

سلفی جدید بهنوش بختیاری پس از پشت سر گذاشتن شایعات! +عکس

«طعمه» جدید بازیگر زن سینما + عکس

همسر بازیگر معروف ایرانی عکس جدیدش را با لب های خونی انتشار داد! +عکس

کدخبر: 225534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟