قتل زن تنها سر سجاده نماز /  قاتل عاشق زن بیوه شده بود و...+ عکس

به گزارش رکنا، عصر 26 شهریور ماه 94 به ماموران کلانتری یافت آباد خبر رسید زن 70 ساله ای به نام عفت در خانه اش و سر سجاده نماز کشته شده است. پلیس به بررسی پرداخت و دریافت همه طلا و جواهرهای این زن سرقت شده است.

همسر قربانی به پلیس گفت: برای خواندن نماز به مسجد رفتم اما وقتی برگشتم و در زدم همسرم در را باز نکرد. نگران شدم و فرزندانم را خبر کردم اما آنها بعد از شکستن قفل در با جنازه خونین مادرشان روبه رو شدند.

بررسی های پلیس نشان می داد همه طلا و جواهرات قربانی سرقت شده است.

تلاش برای ردیابی قاتل آشنا آغاز شده بود که مرد جوانی به کلانتری رفت و گفت: نوه 27ساله قربانی به نام آرش سراغ وی رفته و برای فروش حدود 200 گرم طلا از وی کمک خواسته است.

اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد تحقیقات را وارد مرحله تازه ای کرد و آرش بازداشت شد.

وی به قتل مادربزگش با انگیزه سرقت اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل با زن 26 ساله ای که مطلقه بود ودو فرزند داشت آشنا شدم. من به او علاقمند شده بودم و تصمیم به ازدواج داشتم اما پولی در بساط نداشتم. به همین خاطر به فکر سرقت طلاهای مادربزرگم افتادم. به آنجا رفتم و کیسه ای را دور گردن مادر بزرگم که سر سجاده نماز بود انداختم و کشیدم تا بی حال شد. همان موقع با کارد آشپزخانه چند ضربه به او زدم و پس از دزدیدن طلاهایش فرار کردم.

این پسر صبح سه شنبه 6 مهر ماه امسال در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمد امین مقدم زهرا و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد و در حالی به تشریح جزییات جنایت پرداخت که همه فرزندان قربانی از جمله مادر آرش برای وی حکم قصاص خواستند.

آرش گفت: باور کنید قصد کشتن مادربزرگم را نداشتم. من فقط می خواستم ازدواج کنم ولی پولی نداشتم. دو روز قبل از این ماجرا مشروب و قرص خواب خورده بودم که فکر سرقت طلاهای مادربزرگم به ذهنم رسید.

بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 225549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟