به گزارش رکنا، در جلسه رسیدگی به این پرونده که صبح سه شنبه 6 مهرماه امسال در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی خازنی و با حضور دو مستشار تشکیل شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند.

وی گفت: محمد 30ساله متهم است 27 شهریور 93 در یک درگیری دسته جمعی در خانی آباد و به هواخواهی از دوستش بهمن 28 ساله هوشنگ را با سه ضربه قمه به سینه اش کشت. اکنون با توجه به مدرک های موجود در پرونده و درخواست اولیای دم برایش تقاضای کیفر دارم.

سپس محمد در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح جزییات ماجرا گفت: من و بهمن سالها با هم دوست بودیم و من می دانستم بهمن با هوشنگ اختلاف حساب دارد. وقتی در خیابان با هوشنگ روبه رو شدم با هم درگیری شدیم اما هوشنگ و دوستانش به من حمله کردند و من فرار کردم و مقابل در خانه بهمن رفتم. همان موقع بهمن که متوجه ماجرا شده بود با قمه از خانه بیرون آمد و درگیری بالا گرفت.

وی ادامه داد: باور کنید در آن دعوا هیچ چاقویی نداشتم اما وقتی دوستان هوشنگ بر سر بهمن ریختند و او را کتک زدند بهمن قمه اش را به من داد تا از خودم دفاع کنم. من برای دفاع از خودم فقط قمه را در هوا می چرخاندم ولی ضربه ای به هیچ کس نزدم. ممکن است قمه ناخواسته به سینه هوشنگ برخورد کرده باشد.اما پزشکی قانونی جای سه بریدگی روی سینه مقتول را تایید کرده است و من نمی دانم ضربه ها ی بعدی را چه کسی به او زده است. بعد از اینکه من و بهمن دستگیر شدیم بهمن با وثیقه آزاد شد و فرار کرد و هیچ کس از او نشانی ندارد. من در قتل هوشنگ بی گناهم و گمان می کنم هوشنگ با ضربه قمه بهمن کشته شده باشد.

بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 225550 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟