اعدام 2 سارق مسلح طلافروشی در زندان رجایی شهر + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 14.10M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06

به گزارش رکنا، ساعت 19:30 دقیقه 24 دی ماه سال 92 خودرویی در خیابان شادآباد تهران توقف کرد و 3 مرد با در داشتن اسلحه کلاشینکف از خودرو پیاده شده و پس از شلیک چند گلوله اقدام به شکستن شیشه ویترین مغازه طلافروشی کرده و با حضور در مغازه و سرقت 4 کیلو طلا پا به فرار گذاشتند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عاملان این سرقت مسلحانه وارد عمل شدند و در تحقیقات ابتدایی پی بردند که خودروی دزدان سرقتی بوده و 2 تن دیگر در این سرقت به عنوان زاغ زن داخل خودرو بودند تا همدستانشان را پس از سرقت از محل فراری دهند.

کارآگاهان در این مرحله پی بردند این دزدان در شهرهای دیگری به این شیوه سرقت کرده اند و ماموران با توجه به شیوه سرقت مردان مسلح تجسس ها را در سطح کشور آغاز کردند و بررسی‌ها نشان داد که دو نفر از این سارقان اهل تهران،‌ دو نفر در خوزستان و یک نفر دیگر نیز در شهردیگر بودند که با تحقیقات فنی مخفیگاه این متهمان شناسایی شد.

ماموران پلیس آگاهی تهران روز 8 اسفند ماه سال 92 در عملیاتی همزمان اعضای این باند 5 نفره را دستگیر کردند و از مخفیگاه این افراد سه اسلحه کلاش، 9 خشاب، 270 فشنگ، یک قبضه کلت با خشاب اضافه و 20 فشنگ و دستگاه ذوب طلا به دست آمد.

پس از دستگیری این متهمان روز 11 اسفند ماه 5 متهم در صحنه سرقت از طلافروشی حاضر شده و بازسازی صحنه دزدی در برابر ماموران و خبرنگاران صورت گرفت.

در ادامه دادگاه انقلاب تهران 5 متهم را محارب شناخت و به اعدام محکوم کرد که دیوانعالی کشور این حکم را مورد تایید قرار داد.

بنا به این گزارش، با گذشت 33 ماه از این ماجرا صبح امروز 7 مهرماه 2 تن از متهمان سرقت مسلحانه طلافروشی شاد آباد در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شدند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

سرباز در خانه اش خود را حلق آویز کرد + عکس

کار زشت و وقیحانه داماد و ساقدوش عروس در شب جشن عروسی/ سوسن دوست صمیمی من بود اما...

دختر وقتی از پنجره اتاق خواب را نگاه کرد پدر و مادرش را در وضعیت هولناکی دید / جزئیات یک واقعه تلخ

فیلم جستجو برای یافتن سرنخی از ناپدید شدن کودک 21 ماهه + عکس

اعتراض به بازیگر مشهور زن ایرانی بخاطر مجرد ماندن در 43 سالگی و واکنش وی

همسر بازیگر معروف ایرانی عکس جدیدش را با لب های خونی انتشار داد! +عکس

فیلم سیکاریو؛ یک زن خشن در جنگل خشونت مردانه +فیلم

 

کدخبر: 225626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟