به گزارش رکنا، ساعت 9 شامگاه 18 مرداد ماه امسال ماموران پلیس تهران در جریان مرگ مشکوک زن 45 ساله ای در بیمارستان تهرانپارس قرار گرفتند و تیمی ازماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ایلخانی برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.

ماموران در تحقیقات از خانواده زن جوان شنیدند که مادر خانواده از بالکن ساختمان خودش را به پایین پرت کرده است.

پسر خانواده در تجسس های ابتدایی گفت: من و نامزدم در خانه مادرم بودیم که با هم درگیری لفظی پیدا کردیم که ناگهان مادرم به سمت بالکن خانه رفت و خودش را به پایین پرت کرد که با دیدن این صحنه به سرعت خودمان را به پایین ساختمان رساندیم و با حضور امدادگران اورژانس مادرم به بیمارستان منتقل شد که به کام مرگ فرو رفت.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه مادر این قربانی سقوط مرگبار با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از دامادش شکایت کرد و ادعا کرد که دامادش باعث مرگ دخترش شده است.

بدین ترتیب بازپرس ایلخانی دستور داد تا پسر و شوهر مقتول برای تحقیقات بیشتر به دادسرای امور جنایی تهران احضار شوند.

صبح امروز- چهارشنبه- خانواده زن 45 ساله پای در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران گذاشتند و ابتدا پسر خانواده که به بازپرس ایلخانی گفت: روز حادثه من ونامزدم در خانه بودیم که سر گوشی موبایل با هم جروبحث کردیم که مادرم با دیدن درگیری عصبانی شد ونامزدم با دیدن این صحنه به آشپزخانه رفت تا برای مادرم آب بیاورد که مادرم در این لحظه به سمت بالکن خانه رفت و که ناگهان به پایین پرت شد و خیلی زود پدرم را که در اتاق خواب بود با خبر کردم.

در ادامه پدر خانواده به بازپرس پرونده گفت: زمان حادثه من در دستشویی خانه بودم که ناگهان صدای جیغ و فریاد عروسم را شنیدم که با عجله از دستشویی به بیرون آمدم و دیدم که همسرم از بالکن ساختمان به پایین سقوط کرده است.

در ادامه برادر قربانی سقوط مرگبار پیش روی بازپرس جنایی قرار گرفت و گفت: خواهرم نه بیمار بود و نه مشکلی داشت که بخواهد خودش را به پایین پرت کند و هربار که با داماد و خواهرزاده ام درباره زمان حادثه حرف می زنم آنها 2 ماجرای متفاوت را مطرح می کنند که همین باعث شک ما شده است و این در حالی است که خواهرزاده ام نامزد ندارد و روز حادثه دوست دخترش در خانه بوده که مادرشان بر سر این موضوع با پسرش اختلاف داشته است.

بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی با توجه به ادعای متناقض پدر و پسر جوان در پرونده سقوط مرگبار مادر خانواده دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه و افشای راز این حادثه مرگبار وارد عمل شوند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

سرباز در خانه اش خود را حلق آویز کرد + عکس

کار زشت و وقیحانه داماد و ساقدوش عروس در شب جشن عروسی/ سوسن دوست صمیمی من بود اما...

دختر وقتی از پنجره اتاق خواب را نگاه کرد پدر و مادرش را در وضعیت هولناکی دید / جزئیات یک واقعه تلخ

فیلم جستجو برای یافتن سرنخی از ناپدید شدن کودک 21 ماهه + عکس

اعتراض به بازیگر مشهور زن ایرانی بخاطر مجرد ماندن در 43 سالگی و واکنش وی

همسر بازیگر معروف ایرانی عکس جدیدش را با لب های خونی انتشار داد! +عکس

فیلم سیکاریو؛ یک زن خشن در جنگل خشونت مردانه +فیلم

 

کدخبر: 225641 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟