پدر طاها ی 6ساله دستگیر شد

بازپرس ویژه قتل عمد گفت: چهارشنبه گذشته، زن جوانی، کودک 6ساله ای را به بیمارستان رضوی مشهد منتقل و ادعا کرد که «غذادر گلوی پسربچه گیر کرده است»، اما تلاش پزشکان برای نجات این کودک به نتیجه نرسید و «طاها» در مرکز درمانی جان سپرد. قاضی «سیدجواد حسینی» افزود: پس از آن که مشخص شد آثار کبودی های متعدد ناشی از کودک آزاری روی پیکر بی جان این کودک وجود دارد، جسد وی برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت. وی اضافه کرد: معاینات و آزمایش های پزشکی نشان داد که کودک 6ساله بر اثر خونریزی مغزی جان باخته است، بنابراین تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد پدر و مادر کودک به خاطر اختلافات خانوادگی از یکدیگر جدا شده اند و پدر طاها از حدود یک سال قبل با زن مطلقه دیگری ازدواج کرده است. این در حالی بود که پدر و نامادری «طاها کوچولو» درباره چگونگی وارد آمدن ضربه به سر کودک، به تناقض گویی پرداختند و هر کدام از آن ها دلیلی را برای این موضوع ذکر کردند.

پدر کودک مدعی بود که او حدود 2 روز قبل از مرگ، به زمین افتاده است اما چون پول نداشتم او را به مرکز درمانی نبردم.

قاضی حسینی تصریح کرد: در همین حال، نامادری کودک نیز ادعا می کند که طاها حدود یک هفته قبل از مرگ به زمین خورده است و ما با قطره چکان به او شیر می دادیم!

قاضی ویژه قتل عمد اضافه کرد: با صدور دستور قضایی، پدر این کودک بازداشت شده است و تحقیقات برای کشف حقیقت ماجرا، ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 225755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟