این مرد در توهم شیشه 2 نفر را کشت + عکس

به گزارش رکنا، اکبر 44 ساله که بعد از اعتیاد و طرد شدن از سوی خانواده‌اش کارتن خواب شده بود 22 مرداد 92 دوست کارتن خوابش به نام علی را در خیابان قلعه مرغی تهران کشت. این مرد که با اطلاعاتی که یکی از شاهدان به پلیس داده بود بازداشت شد. وی لب به اعتراف گشود و به جنایت در توهم شیشه اعتراف کرد.

در حالی که اولیای دم شناسایی نشده بودند، اکبر به بازسازی صحنه جرم پرداخت و با گذشت چندین ماه از این ماجرا تحقیقات پلیس نتیجه داد و خانواده قربانی شناسایی شدند. آنها اعلام کردند چون قربانی را به خاطر اعتیادش طرد کرده بودند و او کارتن خواب شده بود از قصاص گذشت می کنند و با دریافت دیه رضایت می دهند.

قرار بود صبح روز شنبه 10مهرماه سال جاری اکبر در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی امین مقدم زهرا و با حضور دو مستشار محاکمه شود اما این جلسه به خاطر غیبت اولیای دم به روزهای آینده موکول شد.

گفت و گو با متهم به قتل

چقدر درس خوانده ای؟

تا پنجم ابتدایی درس خواندم.

شغلت چه بود؟

در قهوه خانه کار می کردم و زندگی بدی نداشتم.

چند فرزند داری؟

یک پسر 16 ساله و یک دختر 12 ساله دارم.

رابطه ات با همسرت چطور بود؟

همسرم دختر دایی ام بود ما 21 سال با هم زندگی کردیم و زندگی خوبی داشتیم تا اینکه من معتاد شدم و همه چیز خراب شد.

چرا معتاد شدی؟

من با دوستان معتادم رفت وآمد می‌کردم. حتی بارها آنها را نصیحت کرده بودم تا مواد را ترک کنند. هرگز فکر نمی کردم من هم معتاد شوم اما گاهی اوقات به اصرار آنها در قهوه خانه مواد مصرف می کردم.

چند سال است مواد مصرف می کنی؟

تقریبا 16 سال؛ اما از وقتی شیشه مصرف کردم اوضاع بدتر شد. شغلم را از دست دادم و ناچار شدم خانه ام را بفروشم به همین خاطر همسر و دو فرزندم مرا ترک کردند.

از آنها خبر داری؟

وقتی اعتیادم شدید شده بود دیگر زندگی برایم مهم نبود. به همین خاطر هیچ خبری از آنها نداشتم. در یک خرابه در یکی از خیابان‌های قلعه مرغی کارتن خواب شده بودم. همانجا هم با علی آشنا شدم.

چه مدت مقتول را می شناختی؟

ما 7 ماه با هم کارتن خواب بودیم و شیشه مصرف می کردیم.

علت درگیری ات با مقتول چه بود؟

چون گاهی اوقات سراغ پسرم می رفتم و از او پول می گرفتم بیشتر اوقات ابراهیم پول موادی را که با هم کشیده بودیم به من نمی داد. آخرین بار هم سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و من سیلی به صورتش زدم. او به من ناسزا گفت و من که در توهم شیشه بودم با چوبی که در گوشه خیابان افتاده بود چند ضربه به سر ابراهیم زدم و فرار کردم.

قبلا هم با او درگیر شده بودی؟

من و علی وقتی شیشه می کشیدیم دچار توهم بودیم به همین خاطر بارها با هم درگیر می شدیم.

چرا او را به بیمارستان نرساندی؟

من ترسیده بودم. پولی هم برای بردن او به بیمارستان نداشتم. چون موقع درگیری خیابان خلوت بود فکر می کردم کسی مرا ندیده است.

پس چطور دستگیر شدی؟

بعد از پیدا شدن جنازه در خیابان پلیس از من تحقیق کرد اما به دروغ گفتم نمی دانم علی چطور کشته شده است، اما وقتی یکی از اهالی محل در تحقیقات به پلیس گفته بود که علی را همیشه همراه من دیده و ما با هم مواد می کشیدیم بازداشت شدم و اعتراف کردم.

برای جلب رضایت اولیای دم چه‌کار کردی؟

کسی را نداشتم که پیگیر پرونده ام باشد، اما آنها خودشان اعلام کرده اند حاضر به گذشت هستند ولی من پولی ندارم که برای دیه به آنها بپردازم. پدرم در مدتی که در زندان بودم فوت شد و مادرم به شدت بیمار است. همسر و فرزندانم هم به سختی زندگی شان را می گذرانند. من واقعا شرمنده همه آنها هستم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

پیرزن سنگدل نوه سه ساله‌اش را کشت +عکس

زورگیری 3 بچه پولدار در جاده شمال برای خرید بنزین

زن شوهر دار در دام کثیف یکه بزن محله شان/ شرور خطرناک به 15 سال زندان ،شلاق و تبعید محکوم شد

مرگ یک جوان در ماجرای تیراندازی پلیس پس از تعقیب موتورسوار مظنون

دستگیری وکیل 32 ساله که 4 دختر 15 ساله را آزار و اذیت کرد + عکس

عکس همسر آلمانی رضا صادقی و دخترش تیارا! +ماجرای ازدواج

گلاره عباسی اعلامیه درگذشت پدر لاله اسکندری را منتشر کرد +عکس

دختری که حرف هایش، زبان محمدرضا گلزار را در یک سفرخانه بند آورد + فیلم و عکس

 

کدخبر: 225814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
نیره خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟