تعقیب عروس 57 ساله در مرگ مرموز داماد جوان / بازپرس تهران دستور داد

این حادثه شامگاه 29 شهریور در پایتخت رخ داد.از آنجا که سقوط مرگبار مرد جوان مشکوک به‌نظر می‌رسید، پرونده پیش روی قاضی ایلخانی بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی قرار گرفت. همچنان که تحقیقات با دستور وی آغاز شده بود پدر قربانی دیروز به دادسرا رفت و از عروسش شکایت کرد. او گفت: پسرم 3سالی می‌شد که سن جوای  با دختر یکی از بستگانم که 57سال داشت ازدواج کرده بود. آنها با هم اختلاف داشتند و مدام درگیر بودند.

روز حادثه من از شهرستان به تهران آمدم و به خانه پسربزرگم رفتم. آن روز پسرم نیز به همراه همسرش به آنجا آمدند. بر سر 20میلیون تومان پولی که در حساب‌شان بود اختلاف داشتند. من برای میانجیگری از آنها خواستم که این پول را بین هم تقسیم کنند اما عروسم اصرار داشت که باید همه پول به حساب او واریز شود.

آن روز مشکلاتشان حل نشد و با دعوا از خانه پسرم رفتند. غروب اما به من خبر دادند که پسرم فوت شده است. حتی عروسم در مراسم تدفین و عزاداری شوهرش نیامد. وی ادامه داد: من از او به اتهام قتل پسرم شکایت دارم چون روز حادثه یکی از همسایه‌ها دیده که پسرم به همراه عروسم در پشت بام در حال مشاجره بودند و پس از آن به‌صورت پنهانی از ساختمان خارج شده است. چون پسرم هیچ مشکل روحی‌ای نداشت که تصمیم به‌خودکشی بگیرد.به گزارش همشهری، با شکایت این مرد، قاضی جنایی دستور تحقیق در این خصوص را صادر کرده تا معمای سقوط مرموز این مرد فاش شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

ازدواج مانکن ایرانی با مرد 67 ساله و ثروتمند عرب! + عکس

مردی با سر بریده زنش در خیابان راه می‌رفت +تصاویر(16+)

دردسر فیلم های دوران مجردی تازه عروس و ارتباط هایش با پسران همسایه / داماد وقتی فیلم ها را دید بی درنگ درخواست طلاق داد

آزار و اذیت های نامادری جوان توسط پسر 16 ساله

جوانی عمه اش را به دوبی برد و سرش را برید + عکس متهم و قربانی

درخواست شرم آور دختر پادشاه عربستان از مرد فرانسوی در اتاق خوابش

تصادف فیل با اتوبوس + عکس

حمله میمون‌های وحشی به 5 پسر بچه دانش آموز در سراوان

 

 

 

 

 

کدخبر: 225933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟