توبه گرگ مرگ است / قاتل سابقه دار دوستش را کشت +عکس

از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک مورد درگیری منجر به جنایت به کلانتری 131 شهرری اعلام شد .

با حضور ماموران کلانتری در محل درگیری واقع در میدان حسن زاده و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد فردی 31 ساله به نام "علیرضا" بر اثر اصابت ضربه جسم تیز به پهلوی سمت چپ و به علت شدت جراحت وارده شده فوت کرده است .

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور در محل وقوع جنایت و انجام تحقیقات از شاهدان صحنه جنایت موفق به شناسایی عامل جنایت شدند. بنا بر اظهارات شاهدان جنایت، مقتول طی درگیری با یکی از مجرمان سابقه دار با نام "علی" که پیش از این نیز به اتهام ارتکاب قتل عمد دستگیر و روانه زندان شده و پس از گذشت چند سال تحمل دوران محکومیت و رضایت خانواده مقتول از زندان آزاد شده، به قتل رسیده است.

با شناسایی هویت کامل متهم پرونده به نام "علی که 28 ساله است و بررسی سوابق وی مشخص شد که او یک بار نیز در سال 1387 به اتهام قتل عمد دستگیر و روانه زندان شده و نهایتا در سال 1393 با رضایت خانواده مقتول از زندان آزاد شده است. همچنین بررسی دیگر سوابق متهم نشان داد که وی از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت های به عنف به ویژه کیف قاپی است که اولین بار در سن 16 سالگی دستگیر و پس از آن بارها به اتهام سرقت روانه زندان شده تا نهایتا آخرین بار نیز به اتهام قتل عمد دستگیر شده است .

با توجه به اطلاعات دقیق از متهم فراری پرونده و شناسایی تصویر وی توسط شاهدان صحنه جنایت، دستگیری "علی" در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. به همین دلیل کارآگاهان این اداره با شناسایی محل سکونت متهم در شهرری – شهرک صالحین– فاز دوم به این محل مراجعه و در تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند که "علی" پس از ارتکاب جنایت از این محل متواری شده است.

تحقیقات جهت دستگیری متهم در شرایطی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت که متهم با توجه به سوابق متعدد دستگیری و ارتکاب جرایم مختلف ، هیچ مکان مشخصی را برای خود انتخاب نکرده و عملا بلامکان بود. با این وجود اقدامات پلیسی جهت شناسایی محل های تردد وی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام ظهر روز امروز در شرایطی که جهت خرید موادمخدر از نوع شیشه به پارکی در منطقه مشیریه مراجعه کرده بود، دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه قمه همراه آلات و ادوات مصرف شیشه کشف شد.

متهم پس از دستگیری و انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ صراحتا به ارتکاب جنایت و قتل عمـد یکی از دوستانش ( مقتول ) به نام "علیرضا" 31 ساله اعتراف کرد و گفت: هیچ انگیزه ای برای ارتکاب جنایت نداشتم. با مقتول دوست بودم و درگیری به صورت ناگهانی ایجاد شد. فقط من چاقو داشتم و مابقی دوستان قصد جدا کردن ما دو نفر را داشتند. یک ضربه به سمت پهلوی چپ مقتول پرتاب کردم.

مقتول در توضیح شب حادثه نیز به کارآگاهان گفت: من در پارک حسن زاده شهرری بودم که مقتول همراه یکی از دوستانش که او را نمی شناختم، با یک دستگاه موتورسیکلت داخل پارک آمد. شروع به فحاشی کرد و ضربه ای با مشت به صورتم پرتاب کرد. ابتدا تصور کردم که علی در حال شوخی کردن است اما او کاملا جدی بود. در ادامه با یکدیگر درگیر شدیم. من یک چاقوی 15 سانتی متری با دسته چوبی همراه خود داشتم که با همان چاقو ضربه ای به سمت چپش پرتاب کردم. علی (مقتول) پس از خوردن چاقو به سرعت سوار موتور شد تا از محل دور شود اما چند متر از پشت موتور به روی زمین افتاد و من نیز با دیدن این صحنه به سرعت از محل متواری شدم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ( قتل عمـد ) و دیگر دلایل به دست آمده در طول رسیدگی به پرونده، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

 

حکم اعدام قاتل تبر بدست شیراز و همدستانش صادر شد+فیلم و عکس

پس از 5 سال آشنایی وقتی یک شب باپسر جوان خوابیدم فهمیدم او زن دارد

وقتی باردار بودم شوهرم را هنگام خوابیدن با خواهرم دیدم

صبحانه عجیب و چندش آور این مرد دنیا را شوکه کرد+تصاویر (14+)

مادر 16 ساله نوزادش را از پنجره بیرون انداخت +عکس

تصادف شاخ‌به‌شاخ هواپیما با عقاب +عکس

 

مهناز و گلزار در یک عکس یهویی! + عکس

مهراوه شریفی نیا پس از 6 ماه با انتشار این عکس به اینستاگرام بازگشتخوشگذرانی بازیگر زن معروف ایرانی در آمستردام هلند! + عکس

ارتباط عاشقانه خواننده و بازیگر زن با پسر فوتبالیست معروف! +عکس

 

کدخبر: 226229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟