دردسر بزرگ خودکشی زن جوان داخل ماشین برای مرد مسافرکش

شامگاه 25 مردادامسال مردی با پلیس کرج تماس گرفت و از کشف جسد زنی 22 ساله در یکی از محله‌های منطقه باغستان خبر داد.

ماموران در محل حاضر شده و با جسد زنی جوان روبه‌رو شدند که بر اثر اصابت سرش به زمین جان باخته بود. با گزارش این موضوع به بازپرس ایوب ابراهیمیان، کشیک قتل دادسرای امور جنایی کرج، او همراه کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان البرز و گروه بررسی صحنه جرم در محل حادثه حاضر شدند.

مردی که شاهد ماجرا بود به پلیس گفت: من در نانوایی کار می‌کنم. آن شب پس از بستن مغازه سوار خودرویم شده و به سمت خانه حرکت کردم . در میان راه با صحنه عجیبی روبه‌رو شدم. زنی جوان که روی صندلی عقب خودروی سمند نشسته بود، ناگهان خود را از پنجره خودرو به بیرون انداخت و راننده که دستپاچه بود فرار کرد. به اورژانس زنگ زدم تا به زن جوان کمک کنند و خودم هم با تعقیب سمند، نشانی خانه راننده را شناسایی کردم. ماموران با اطلاعات به‌دست آمده به خانه راننده فراری در محله گوهردشت رفته و او را بازداشت کردند.

این در حالی بود که ماموران در بازرسی از کیف زن جوان، مدارک و گوشی تلفن همراهی کشف کردند که هویت وی را فاش کرد.

در ادامه مرد بازداشت شده مورد تحقیق قرار گرفت و به افسر بازجو گفت: با بستن مغازه سوار خودرویم شده و در حال بازگشت به خانه‌ام در مسیر گوهردشت بودم. حوالی میدان نبوت کرج با زنی جوان روبه‌رو شدم که هراسان کنار خیابان ایستاده بود و سه مرد در اطرافش بودند. تصور کردم آنها مزاحم زن جوان شده‌اند. خودرو را پارک کرده و به سمت آنها رفتم. مردان جوان می‌گفتند این زن حالش خوب نیست و می‌خواسته با انداختن خود مقابل خودروها خودکشی کند که اجازه این کار را به وی نداده‌اند.

وی افزود: یکی از آن سه مرد با پلیس تماس گرفت و من هم سعی کردم با حرف زدن مانع خودکشی او شوم. وقتی گشت پلیس به محل رسید، زن جوان ترسید و سوار خودروی من شد و خواست او را به خانه‌اش ببرم.

در میانه راه با درخواست وی از داروخانه و مغازه‌ای قرص مسکن و آب خریدم.

مرد جوان تصریح کرد: او می‌گفت شوهرش به او خیانت کرده و افسرده شده است.

به او گفتم خودکشی کار درستی نیست و به سمت خانه‌اش حرکت کردم تا وی را تحویل خانواده‌اش دهم. در میانه راه همسرم زنگ زد و در حال گفت‌وگو با او بودم که صدای پرتاب شنیدم. وقتی به خودم آمدم، متوجه شدم این زن خودش را از شیشه عقب به بیرون انداخته است. من هم از ترس فرارکردم.

ماموران با توجه به اظهارات وی، به تحقیق از خانواده زن فوت شده پرداختند که معلوم شد دخترشان به‌دلیل خیانت داماد خانواده از او جدا شده و مدتی بوده که افسرده شده است. آن روز هم از طریق همکارانش متوجه شده‌اند او حالش بد بوده و با ناراحتی محل کارش را ترک کرده است.

با مشخص شدن این موضوع ماموران به تحقیقات ادامه دادند و چند روز پیش توانستند مدارکی به‌دست بیاورند که نشان می‌داد، گفته‌های راننده جوان صحت داشته و او در مرگ این زن نقشی نداشته است. با مشخص شدن این موضوع، برای راننده قرارقانونی صادر و او آزاد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

اخبار زیر را از دست ندهید:

حکم اعدام قاتل تبر بدست شیراز و همدستانش صادر شد+فیلم و عکس

پس از 5 سال آشنایی وقتی یک شب باپسر جوان خوابیدم فهمیدم او زن دارد

وقتی باردار بودم شوهرم را هنگام خوابیدن با خواهرم دیدم

صبحانه عجیب و چندش آور این مرد دنیا را شوکه کرد+تصاویر (14+)

مادر 16 ساله نوزادش را از پنجره بیرون انداخت +عکس

تصادف شاخ‌به‌شاخ هواپیما با عقاب +عکس

مهناز و گلزار در یک عکس یهویی! + عکس

خوشگذرانی بازیگر زن معروف ایرانی در آمستردام هلند! + عکس

ارتباط عاشقانه خواننده و بازیگر زن با پسر فوتبالیست معروف! +عکس

 

کدخبر: 226270 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟