قاتل تیمسار بازنشسته در یک قدمی چوبه دار + عکس

به گزارش رکنا، محمود 37 ساله ظهر دوم خرداد 88 در جریان سرقت خودور 206 یک سرهنگ بازنشسته به نام اسماعیل در حاشیه پل مدیریت به وی شلیک کرد و موجب مرگ وی شد. محمود که با خودرو دزدی گریخته بود پس از برخورد با درختهای حاشیه بزرگراه خودرو را رها کرد و رفت اما صبح روز بعد دست به سرقتی دیگر زد. محمود که در آن زمان 38ساله بود در خیابان علامه مقابل خودرو مدل بالای یک زن جوان که پزشک متخصص اطفال بود را گرفت و از او خواست تا از خودرو پیاده شود اما وقتی با مقاومت زن جوان روبه رو شد به پای وی شلیک کرد و قبل از آنکه فرصت فرار پیدا کند در حلقه تنگ شاهدان عینی تسلیم شد.

محمود در بازجویی ها انگیزه سرقت ها را کمک مالی به خواهر بیوه اش عنوان کرد و گفت هرگز قصد قتل نداشته است.

اوی گفت: در یک کشتارگاه کار می کردم اما صاحب کارم بی دلیلی مرا اخراج کرد. به همین خاطر به کرمانشاه رفتم و سلحه را 500 هزار تومان خریدم تا با تهدید آن بتوانم سرقت کنم. در یکی از خیابان های خلوت منتهی به پل مدیریت مقابل راننده 206 را گرفتم اما راننده مقاومت کرد و من به ناچار یک تیر به شکمش شلیک کردم. همان موقع جنازه را کنار خیابان کشیدم تا خودرویی از روی آن عبور نکند. سوار ماشین شده بودم تا فرار کنم اما متوجه شدم یک خودرو مرا تعقیب می کند. با اسلحه راننده را تهدید کردم ولی همان موقع کنترل خودرو از دستم خارج شد و ماشین با درختها برخورد کرد. از ترس ماشین را ترک کردم و پیاده فرار کردم.

وی در تشریح جزییات شلیک به پای خانم دکتر نیز گفت: صبح روز بعد بی هدف در خیابان ها قدم می زدم که ماشین مدل بالایی را دیدم که زن جوانی در آن نشسته بود. مودبانه جلو رفتم و از او خواستم تا ماشین را ترک کند اما داد و فریاد راه انداخت و با قفل فرمان از ماشین پیاده شد. من هم یک تیر به پایش شلیک کردم و او را از ماشین بیرون کشیدم. سوار ماشین مدل بالا شده بودم تا با آن فرار کنم اما چون سوئیچ آن کد داشت نتوانستم ماشین را روشن کنم. همان موقع شاهدان به کمک زن جوان آمدند و یکی از آنها که مرد قوی هیکلی بود مرا به زور از ماشین بیرون کشید و اسلحه ام را گرفت.

محمود در شعبه 74 دادگاه کیفری سابق استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم به قصاص، 15سال زندان، 154ضربه شلاق و پرداخت دیه به خانم دکترمحکوم شد.

حکم صادره در شعبه 16 دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و به مرحله اجرا نزدیک شد اما اولیای دم دیگر پیگیر پرونده نشدند .

غیبت اولیای دم هنگام اجرای حکم اعدام موجب شد تا محمود 7سال در زندان بلاتکلیف بماند.با تصویب قانون جدید و اجرایی شدن آن از خرداد ماه سال 92 محمود نامه ای به دادستان نوشت و طی آن خواست تا تکلیفش بعد از 7 سال روشن شود. محمود که حالا 44ساله است قرار بود صبح روز سه شنبه 14 مهرماه سال جاری در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران طبق ماده 429 قانون مجازات اسلامی جدید محاکمه شود اما در این بین وکیل اولیا دم در دادگاه حاضر شد. وی گفت: اولیای دم چون در خارج از کشور اقامت دارند در جریان نهایی شدن حکم پرونده قرار نداشتند و به همین خاطر پیگیر اجرای آن نشدند.اما حالا اعلام کرده اند برای اجرای آن مصمم هستند.

بنا به این گزارش، به این ترتیب قضات دادگاه پرونده را به شعبه اجرای احکام داسرای امور جنایی برگرداند تا حکم اعدام محمود اجرا شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

این اخبار را از دست ندهید:

چهار شبانه روز آزار زن ورزشکار تهرانی در دخمه شیطانی

دوست شوهرم از صحنه های زننده و زشت من در میهمانی مختلط فیلم گرفت و به شوهرم داد

ارتباط پنهانی با زن شوهردار راز ذبخ شدن مرد جوان در خیابان / پای یک مرد نقاش هم به پرونده باز شد + عکس متهمان

از فرار خواهرانه تا سرقت‌های دخترانه

آخرین سلفی قبل از ملاقات با مرگ +عکس

زنم مرا شاد نمی کند / زن بی نوا که درگیر ارتباط پنهانی خواهرش در زندگی اش شد

عرب های دوبی شرف دختران را می خرند / دختر 17 ساله 12 هزار دلار به خانه فساد فروخته شد + عکس

سرنوشت تلخ 5 زن و دختر که با اسید سوزانده شدند / مینا در خواب بود که شوهرش اسید به چهره اش ریخت + عکس

2 ساعت وحشت در سقوط آسانسور دانشگاه شریف + عکس حادثه دیدگان و جزئیات

 

 

ساعت ۶۰ میلیون تومانی که مهران مدیری در دست دارد! +عکس

عکس جدید سوپراستار زن سینما در کنار همسر و فرزندش! +عکس

الناز شاکردوست عکس کفش های پاشنه بلندش را با متنی متفاوت منتشر کرد! +عکس

بازیگر زن مشهور ایرانی به چالش عکس بدون آرایش پیوست! +عکس

سلفی یادگاری کیمیا علیزاده با بازیگران زن ایرانی در مراسم تجلیلش! +عکس

 

 

 

 

کدخبر: 226274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟