این 2 قاتل خطرناک را معرفی کنید و جایزه طلایی بگیرید+فیلم و عکس
حجم ویدیو: 19.57M | مدت زمان ویدیو: 00:01:37

فیلم و تصاویر این قاتلان فراری تنها سرنخ از آنان است و هرکسی این دو آدمکش را می شناسد می تواند در ازای جایزه طلایی با رکنا تماس بگیرد.

ساعت 5 عصر 9 اسفندماه سال گذشته دو مرد مسلح در غرب تهران با انگیزه سرقت به مرد 57ساله ای بانام سعید نزدیک شدند و بی مقدمه و خونسردانه تپانچه شان را به سمت وی گرفته و ماشه را چکاندند.

این دو قاتل فراری سپس خونسردانه سوار موتوری شدند و توانستند در برابر دیدگان وحشت زده رهگذران و مغازه داران فرار کنند.

وقتی با دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران تیمی از اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند بازبینی دوربین های مداربسته دو تصویر از قاتلان فراری را در اختیار تیم پلیسی قرار داد اما این دو عکس با توجه به اینکه آدمکش ها تازه کار بوده و ردی از آنها در آلبوم مجرمان قدیمی وجود نداشت گره این جنایت را باز نکرد.

کارآگاهان در این مرحله با بهره گیری از دوربین های سطح شهر که در مغازه ها و در قالب ترافیک شهری نصب شده اند دوربین به دوربین قاتلان فراری را که سواربرموتورشان خیابان به خیابان در حال فرار بودند را زیرنظر گرفتند تا اینکه به نقطه پایان رسیدند قاتل اصلی که بین راه همدستش را در نقطه کور دوربین ها پیاده کرده بود در محله ای مشخص موتورش را در گوشه ای پارک کرد و قدم زنان از آن دور شد و وقتی هوا تاریک شده بود مجددا سراغ موتورش برگشته و سوار بر آن پابه فرار می گذارد و دیگر ردی از آن به دست نمی آورد.

جایزه 2 سکه ای رکنا

با دستور بازپرس جنایی تصاویر دوقاتل فراری در اختیار رسانه ها قرار گرفت و خواسته شد تا اگر اطلاعاتی در این زمینه دارند با شماره های

۵۱۰۵۵۱۲۳ و ۵۱۰۵۵۱۴۱ در اختیار کارآگاهان جنایی قرار دهند که بعد از گذشت 12ماه هیچ اثری از این جنایتکاران به دست نیامد.

از این رو پایگاه اطلاع رسانی رکنا برای تعامل با پلیس و دستگاه قضایی با انتشار مجدد عکس ها و فیلم اختصاصی از آخرین رد قاتلان فراری برای کسانیکه اطلاعاتی از دو آدمکش داشته و در تماس با شماره تلفن رکنا: 84215742 021 و یا تلگرام ما در اختیار ما قرار دهند 2 سکه بهار آزادی تمام پاداش می دهد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید. 

 

 

 

کدخبر: 226519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟