عمل زشت روی سنگ قبر 4 فوتبالیست معروف+عکس

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره هتک حرمت به قبور غلامحسین مظلومی، بیوک جدیکار و همایون بهزادی عنوان کرد: در هیچ آیین و مذهبی این کار قابل هضم نیست. این داستان را برای هر فردی تعریف کنید، آن را تقبیح می‌کند.

«پیشکسوتان برای فوتبال ما زحمت کشیده‌اند و احترام به آنها واجب است». وی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: در هر صنفی این کار را نهی می‌کنند. کسانی که باعث این اتفاق بوده‌اند، پست‌فطرت هستند. پیشکسوتان بر گردن ما حق دارند. غلامحسین مظلومی سال‌ها برای فوتبال کشور زحمت کشید و بهزادی هم دوست و رفیق ما بوده و کم زحمت نکشیده است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود علیرضا منصوریان در تمرین روز پنجشنبه رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه را تحویل نگرفته است، گفت: بحث این حرف‌ها نیست. هر مربی هنگام تمرین مشغول کار کردن با بازیکنانش است. اتفاقا منصوریان و افتخاری با هم رفیقند.

عبداللهی در واکنش به اظهارات مسعود معینی عضو هیئت مدیره استقلال که گفته بود باشگاه در مدیرعامل و کادر فنی خلاصه شده است، گفت: صحبت‌های معینی به گوشم رسیده، اما من با هیئت مدیره کاری ندارم.

وی در پایان درباره برنامه سفر استقلال به مشهد گفت: جمعه هفته جاری ساعت 14:30 به مشهد سفر کرده تا خودمان را آماده بازی با سیاه‌جامگان کنیم. شنبه شب هم با پرواز ساعت 21:30 به تهران بازمی‌گردیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

عمل زشت روی سنگ قبر 4 فوتبالیست معروف+عکس

پسرعمه ام خواست تا بچه اش را سقط کنم / آن روز شوم در اتاقم لباس به تن نداشتم که فرزاد وارد شد

باردار شدن عروس 12 ساله / داماد 40 ساله در بیمارستان دستگیر شد + عکس

پسرخاله صحنه قتل شوهر دخترخاله اش را بازسازی کرد / این دو باهم ارتباط شیطانی داشتند + عکس

لو رفتن عجیب شوهر یک پزشک زن تهرانی / این مرد با زنان و دختران ارتباط شوم داشت

جراحی طولانی ترین دُم ثبت شده انسان در هند + عکس

 

قربون صدقه ی مادر برای پسر مشهور و پرطرفدارش! +عکس

عکس سلفی کیمیایی با یک ببر واقعی + تصاویر

کدخبر: 226538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟