سرقت میلیونی از حساب کهنسالان

سرهنگ "حسن نیکبخت" فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان این مطلب به خبرنگاران  گفت: در پی شکایت تعدادی از افراد کهنسال مبنی بر سرقت وجوه از حساب آنان توسط جوانی که قصد کمک به آنان در دریافت وجه از عابر بانک را داشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم در کنار عابر بانک های سطح شهر کمین کرده و پس از شناسایی افراد مسن و کهنسال به بهانه کمک به آنها در جهت دریافت وجه ، مبالغی را به حساب خود منتقل می کرد.

این مقام مسئول عنوان داشت: با انجام تحقیقات گسترده سرانجام که اهل و ساکن فلاورجان و از افراد سابقه دار است شناسایی و در یک عملیات ضربتی وغافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی در ادامه افزود : این فرد که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر نیز دارد به سرقت بیش از 300 میلیون ریال از افراد کهنسال در کنار عابر بانک های مختلف شهرستان فلاورجان و اصفهان که تلاش جهت شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

سرهنگ نیکبخت عنوان داشت : به افراد کهنسال توصیه می کنیم برای استفاده از عابر بانک ها حتماً یکی از افراد مطمئن را همراه خود برده و از ارائه رمز عبور خود به دیگران اکیداً خودداری کنند و همچنین به پیشنهاد دیگران برای کمک به آنها توجهی ننموده و در صورت مشکوک شدن به چنین مواردی حتماً موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

معلم به نقاشی کودک طرفدار تراکتور صفر داد!+عکس

مریم شوهر دارد، اما قلبش برای مرد دیگری می‌تپد!

یک دختر در شرق تهران جان یک جوان را گرفت و جوان دیگر را به زندان فرستاد

له شده مار زیر چرخ های هواپیما در باند فرودگاه اردبیل + عکس

از خودم فیلم زشت گرفتم و برای فرهاد فرستادم / نگذارید آبرویم برود

آقای بازیگر و همسرش در اولین سالگرد ازدواحشان! +عکس

پوستر سلام بمبئی با طراحی محمدرضا شریفی نیا! / محمدرضا گلزار و بنیامین در کنار ستاره زن بالیوود +عکس

سلفی آیینه ای جالب خانم بازیگر پس از گریم در کنار تصویر چهره اصلی اش +عکس

 

کدخبر: 226712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟