مجازات شدید معلم شکنجه گر حتی پس از استعفا/حال دانش آموز سیستانی خوب است+عکس

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: معلم خاطی به دادگاه اداری احضار و متناسب با تخلف صورت گرفته متحمل مجازات خواهد شد.

روز یکشنبه هفته گذشته (18 مهر) قیصر قادری دانش آموز پایه پنجم دبستان روستای خیرآباد بمپور با تنبیه بدنی شدید آموزگار؛ مضروب و بر اثر خون ریزی چشم چپ به بیمارستان ایران؛ شهرستان ایرانشهر منتقل و بستری شد.

در پی این اتفاق استاندار سیستان و بلوچستان در دستور اکید به مدیر آموزش و پرورش استان خواستار رسیدگی سریع به تخلف معلم خاطی و مدیر مدرسه و دلجویی از دانش آموز و اولیا شد.

علی اوسط هاشمی طی این پیام خواست: از افکار عمومی که به خوبی ناظر بر رفتارها و صاحب حق هستند عذرخواهی شود.

به دنبال این دستور صبح امروز مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در حاشیه عیادت از حال عمومی دانش آموز در بیمارستان ایران؛ شهرستان ایرانشهر به خبرنگار پهره گفت: خوشبختانه حال دانش آموز نسبت به روزهای اول رو به بهبود است و ظرف امروز و فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد و طبق گفته پزشک نیاز به عمل جراحی چشم نمی باشد.علیرضا نخعی در خصوص برخورد با معلم خاطی ضمن ابراز تأسف؛ این حرکت معلم را غیر انسانی برشمرد و تصریح کرد: جای تعجب است؛ علی رغم تمام حساسیت ها و تأکیداتی که در نشست ها و دوره ها این مورد تذکر داده می شود این اتفاق را شاهد هستیم.

وی گفت: با توجه به قصور صورت گرفته علاوه بر آموزگار؛ مدیر مدرسه نیز در حال حاضر از کار معلق هستند و فردا معلم خاطی به دادگاه اداری احضار و متناسب با تخلف صورت گرفته، برخورد خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: فراموش نخواهیم کرد اخلاق معلمانی را که پیش از این در گوشه گوشه این استان حماسه آفریدند و حتی کسانی که جانشان را برای محافظت از جان دانش آموز نثار کردند و یا معلمانی که با هزینه شخصی خود هزینه درمان، نوشت افزار و تغذیه روزانه دانش آموزان را متقبل می شود و این برخورد ما با معلم خاطی در حقیقت در مسیر حفظ شأن و جایگاه ارزشمند معلمان دلسوز این مرزو بوم می باشد.

نخعی در خصوص متن استعفای دریافت شده از ریاست آموزش و پرورش بمپور نیز گفت: در صورت قصور چه با استعفا و چه بدون استعفا با متخلف برخورد می شود اما این را باید پذیرفت که آقای دامنی تنها سه ماه است که عهده دار سرپرستی آموزش و پرورش بمپور می باشد و ظرف این مدت نمی توان اخلاق معلم را تغییر داد در نتیجه پذیرش استعفا منوط به تأمل بیشتری است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان افزود: تمامی هزینه درمان دانش آموز مضروب به عهده آموزش و پرورش می باشد و ریالی متوجه اولیای دانش آموز نخواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

photo_2016-10-14_07-30-22

اخبار زیر را از دست ندهید:

 

جوانی قربانی اسید پاشی مرموز شد

قتل در حاشیه بازی بزرگ فوتبال+عکس

عجیب‌ترین حکم قصاص برای یک قاتل +تصاویر

زنده به گور شدن نوزاد 7 ماهه / چوپان راز تلخ را فهمید+تصاویر

دوست پسرم گفت مادرش می خواهد عروس آینده اش را ببیند به خانه شان که رفتم دو پسر دیگر هم آنجا بود

 

لیندا کیانی در کنار شمع ها جای چه کسی را خالی کرد +عکس

تیپ متفاوت سوپراستار زن ایرانی در روستای ابیانه+ عکسی در کنار دخترش

بازیگر زن سریال یوسف پیامبر (ع) همزمان در مشهد و کربلا! +عکس

 

کدخبر: 226911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟