راز قتل شبانه در پارک مسعودیه تهران + عکس قاتل

نیمه شب شنبه، یک مورد مجروحیت منجر به مرگ در درمانگاه رازی به کلانتری157 مسعودیه اعلام شد.

با حضور ماموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد فردی به نام حسن 38ساله بر اثر ضربات چاقو به گردن و شانه راست به قتل رسیده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که مقتول طی درگیری در پارک پمپ بنزین در منطقه مسعودیه به قتل رسیده است.

کارآگاهان با مراجعه به محل درگیری، ضمن شناسایی تعدادی از شاهدان صحنه درگیری و انجام تحقیقات تکمیلی اطلاع پیدا کردند که مقتول در زمینه خرید و فروش موادمخدر فعالیت داشته و شب حادثه در داخل پارک با احدی از خریداران (مصرف کنندگان) موادمخدر به نام محمد 44 ساله درگیر، در ادامه بر سر قیمت فروش موادمخدر از نوع شیشه با این شخص درگیر و نهایتا با ضربات متعدد چاقو توسط "محمد" به قتل رسانده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم پرونده (محمد) از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت و موادمخدر است و در خانه ای مجردی در منطقه مسعودیه زندگی می کند. این محل شناسایی و در در مراجعه کارآگاهان به این محل مشخص شد که "محمد" همزمان با ارتکاب جنایت از این محل نیز گریخته است . در ادامه و با همکاری ماموران کلانتری 157 مسعودیه ، محل های تردد "محمد" در این منطقه شناسایی و سرانجام در حالیکه طی این مدت به صورت بلامکان و کارتن خواب شده بود، وی را نیمه شب گذشته دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: جهت خرید مواد نزد مقتول در پارک رفتم اما بر خلاف هر روز، اینبار درخواست پول بیشتری برای فروش مواد کرد. میزان پول درخواستی از سوی مقتول را نداشتم. از او خواهش کردم تا مواد مورد نیازم را به همان قیمت گذشته به من بفروشد اما او قبول نکرد و در ادامه، با هم درگیر شدیم. با شدید شدن درگیری، با چاقویی که همراه داشتم چندین ضربه به سمت وی پرتاب کردم و پس از آن به سرعت از محل گریختم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: متهم صبح امروز به شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران اعزام و بازپرس پرونده با صدور قرار بازداشت موقت ، متهم را جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

 

فیلم گفتگو با قاتل / وقتی زن اولم گفت که با دوست صمیمی ام ارتباط پنهانی دارد ، فقط به انتقام فکر می کردم +عکس

مرد اردبیلی زنش را داخل خودرو کشت و خودکشی کرد+عکس

طاهر به بهانه ای شب را به خانه بازگشت ، بلافاصله به خانه آمدم و او را با خواهرزاده بیوه ام دیدم

نازیلا با وسوسه های شیطانی مرا در غیاب شوهرش به خانه اش می برد و ...

دختر 16 ساله نوزاد ناخواسته اش را کشت + عکس

تلاش خلبان و مهمانداران در پیوند دست یک کودک نتیجه داد / خلبان تخت گاز از اهواز تا شیراز پرواز کرد + عکس

 

حادثه دلخراش برای بازیگر ایرانی / 46 بخیه روی سر آقای بازیگر! +عکس و شرح حادثه

سلفی خاص بازیگر زن و مرد ایرانی لب ساحل! +عکس

ماجرای ازدواج مجری مشهور ایرانی با رییس شرکتش/ از شیمی درمانی تا اشک شوق هنگام پیشنهاد ازدواج +عکس

 

کدخبر: 227209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟