اقدام زشت یک زن در برابر دوربین مداربسته یک فروشگاه در مشهد

برای یک زن خانه دار خیلی سخت است که روزی از طرف خانواده اش مورد حمایت مالی قرار نگیرد و تک و تنها در این دنیای پرفراز و نشیب بخواهد مخارج زندگی و همسر معتادش را تامین کند و ...

زن 31 ساله در حالی که دستانش می لرزید و آشفتگی سراسر وجودش را فراگرفته بود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری طبرسی جنوبی مشهد گفت: در این مدت 11 سال زندگی مشترک هیچگاه آسایش و آرامشی ندیدم. خودم نیز در یک خانواده پرجمعیت و کم درآمد به دنیا آمدم که مادرم ما را با یک نان بخور و نمیر بزرگ کرد و به خانه بخت فرستاد. همسرم در جلسه خواستگاری از هنرهایش تعریف می کرد ومی‌گفت: به شغل جوشکاری مشغول است و در حرفه گچ کاری و سیمان کاری نیز تبحر دارد. من هم با خودم اندیشیدم بالاخره دیوار مرد بلند است اگر این کار نشد به سراغ کار دیگری می رود و می تواند یک زندگی ساده را تامین کند. با برگزاری مراسم عقد و عروسی ساده زندگی زیر یک سقف را با پرویز شروع کردم چند ماه از شروع زندگی مشترکمان نگذشته بود که پرویز بیکار شد ولی باز هم امید داشتم که به یک کار دیگر مشغول می شود اما غافل از این که همسرم مرد کار نبود و به دنبال خوش گذرانی با دوستانش می رفت. با کمک همسایه ها و با هزار مشقت و بدبختی در یک کارگاه کاری پیدا کردم و پرویز مشغول کار شد تا این که مدتی بعد به دلیل اعتیاد شدید به مواد مخدر نتوانست کار کند و از آن جا نیز او را اخراج کردند. با داشتن دو فرزند و اجاره خانه درمانده شده بودم و از سوی خانواده ام نیز هیچ کمکی به ما نمی شد چرا که پدرم کارگر ساده ای بیش نبود و دیگر نمی توانست خرج و مخارج من و فرزندانم را تامین کند.

روزها به همین ترتیب سپری می شد. یک روز در خیابان حیران و سرگردان قدم می زدم که به در مغازه ای رسیدم یک لحظه به ذهنم خطور کرد که از غفلت فروشنده استفاده و چند قطعه از وسایل داخل مغازه را سرقت کنم و با ترس و لرز این کار ناپسند را انجام دادم و از مغازه بیرون آمدم.

روز بعد نیز باز هم به آن محل رفتم و هنگامی که فروشنده سرش شلوغ شد چند قطعه از بدلیجات روی میز را داخل کیفم گذاشتم و همین که خواستم از مغازه بیرون بیایم فروشنده متوجه سرقت شد و ... روز قبل نیز فروشنده به وسیله دوربین های مداربسته مغازه اش مرا شناسایی کرده و زیر نظر گرفته بود تا این که امروز توسط ماموران کلانتری دستگیر شدم و ...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

مهرداد از وقتی خوانندگی می کند مدام با زنان در ارتباط است دیگر تحمل ندارم

امیر ماهان 3 ساله گمشده است / اگر این کودک را دیده اید با پلیس نور تماس بگیرید + عکس

حادثه وحشتناک برای یک مرد در خانه مجردی دوست دخترش+عکس

قتل ماساژور جوان در خانه مجردی اش / این حادثه در شرق تهران رخ داد+ عکس

نقشه وحشیانه شوهر برای زن بی نوا / دختر 3 ساله عمویش را هنگام عمل وقیحانه دیده بود

دستگیری پسر بچه عربستانی به خاطر چت تصویری با مدل آمریکایی + عکس

وقتی فهمیدم آرزو با پسرها قمار بازی می کند دنیا روی سرم خراب شد / پایان زشت 3 سال زندگی در خانه مجردی هومن

 

نمایی دیدنی از حضور بازیگر معروف زن و همسر مشهورش در کنسرت فرزاد فرزین +عکس

عکس سلفی بازیگر معروف زن ایرانی با یک کانگورو در خارج از کشور! +عکس

عکس چهره تکیده بازیگر معروف ایرانی زیر گریم خاص! +عکس

کدخبر: 227379 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟