پایان فرار 2 ساله قاتل فراری  از صحنه

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت: قاتل فراری پس از 2 سال با همکاری عوامل انتظامی شهرستان نورآباد استان لرستان دستگیر شد.

 سرهنگ فرزاد اکبری روز سه شنبه افزود: در پی وقوع یک فقره قتل در حوزه استحفاظی شهرستان صحنه در بهار 93 موضوع در دست بررسی قرار گرفت و در بررسی های به عمل آمده، خانواده متوفی نسبت به چند نفر از اقوام خود اعلام شکایت کردند و رد پایی از یکی از مظنونان که ساکن شهرستان نورآباد استان لرستان بود، به دست آمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی و همکاری انتظامی شهرستان نورآباد، ماموران به محل اختفای متهم اعزام شدند که وی به محض مشاهده پلیس، اقدام به تیراندازی کرد اما در نهایت با شگردهای خاص پلیسی دستگیر شد.

سرهنگ اکبری ادامه داد: درمخفیگاه این قاتل فراری، یک قبضه سلاح، دو تیغه خشاب، 32 تیر جنگی و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهم دستگیر شده به مقر پلیس آگاهی شهرستان انتقال داده شد و در بازجویی های به عمل آمده انگیزه قتل را تلافی قتل برادرزاده خود توسط برادر و فرزند متوفی در شهرستان نورآباد عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه افزود: متهم در بازجویی های خود اعتراف کرد مقتول را در فرصتی مناسب و حین چرای گوسفندان، با استفاده از چندین ضربه سنگ به سر وی و پایین انداختن از صخره به قتل رسانده است.

گفتنی است، با حضور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان صحنه، صحنه قتل بازسازی و با دستور مقام قضایی متهم با صدور قرار بازداشت روانه زندان مرکزی کرمانشاه شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 227383 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟