دزدان طلافروشی بروجن تفنگ ساچمه ای داشتند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهار محال و بختیاری گفت: دو سارق مسلح به سلاح ساچمه ای عصر سه شنبه از یک طلا فروشی در شهر  از توابع شهرستان بروجن سرقت کردند.

سرهنگ شهریار حیدری گفت: ساعت 16و 55دقیقه سه شنبه دو نفر سارق به بهانه خرید طلا وارد یک طلافروشی در شهر فرادنبه شده و تعدادی النگو را انتخاب و سرقت می کنند.

وی گفت: این افراد با برداشتن النگوها قصد فرار از طلا فروشی را داشتند که با ممانعت طلافروش و یکی از اهالی شهر فردانبه مواجه می شوند.

به گفته وی،سارقان که مسلح به سلاح ساچمه ای بودند با شلیک گلوله ساچمه ای به زانوی فردی که به کمک طلافروش آمده بود ازمحل حادثه متواری می شوند.

سرهنگ حیدری افزود: این سارقان با یک دستگاه خودروی پژو نقره ای سرقتی که از استان اصفهان بوده از محل حادثه متواری می شوند.

وی گفت: اهالی شهر فردانبه شخص زخمی را به بیمارستان منتقل کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان پس از اطلاع رسانی موضوع به فوریتهای 110یک اکیپ پلیس آگاهی از مرکز استان و یک اکیپ از شهرستان بروجن تشکیل و در حال بررسی موضوع هستند.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه طلاهای مسروقه النگو است، اظهار داشت: میزان طلاهای به سرقت رفته شده از سوی نیروی انتظامی در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 227384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟