قتل ماساژور جوان در خانه مجردی اش / این حادثه در شرق تهران رخ داد+ عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از عصر بیست و هشتم آبان 92 به دنبال کشته شدن پسر 24 ساله‌ای به نام علیرضا در خانه مجردی اش در شرق تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت. شواهد نشان می داد این پسر با عرق گیرش خفه شده است.

پلیس به تحقیقات پرداخت و خواهر علیرضا به پلیس گفت: بعد از ظهر برادرم در حالی که هراسان بود با من تماس گرفت و گفت میهمان دارد. من که نگران او شده بودم به خانه برادرم رفتم و با در باز روبه رو شدم. وسایل خانه به هم ریخته بود که جنازه برادرم را در اتاق خواب پیدا کردم.

به دنبال اظهارات خواهر قربانی، تلاش برای ردیابی عامل جنایت آغاز شد و چندین مظنون بازداشت شدند، اما مدرکی علیه آنها به دست نیامد.

یک ماه از جنایت در خانه مجردی گذشته بود که پلیس به بررسی تماس های تلفنی قربانی پرداخت و رد یک مرد 30 ساله به نام علی را یافت. شواهد نشان می داد این مرد روز هشتم آبان‌ماه چندین بار با علیرضا تماس گرفته و از ساعت 13 تا 18 همان روز که زمان وقوع جنایت بوده تلفن وی در خانه مقتول آنتن دهی داشته است. این سرنخ تحقیقات پلیس را وارد مرحله تازه ای کرد و این مرد در اربیل عراق ردیابی و بازداشت شد. علی که به "آلمان" معروف است در بازجویی ها منکر دست داشتن در جنایت شد و گفت چند ماه قبل قربانی را در مترو دیده، اما هرگز با او ملاقات نداشته است.

با وجود انکارهای متهم و با توجه به مدرک‌های ارائه شده از مخابرات، برای علی کیفرخواست صادر شد و او در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به قصاص محکوم شد.

حکم صادره اما در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و تایید نشد. به این ترتیب پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه هم عرض فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که روز چهارشنبه 20 مهرماه در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور دو مستشار برگزار شد علی بار دیگر منکر اتهام قتل شد.

وی گفت:چون به ترکیه و عراق سفر می کردم و از آنجا کفش به سلماس که محل زندگی ام بود می آوردم به تهران آمده بودم تا از مغازه های کفش فروشی سفارش بگیرم. در ایستگاه مترو 15خرداد با محمدرضا روبه رو شدم. او سر صحبت را باز کرد و گفت ماساژور است . او شماره تلفنم را گرفت و گفت از دوستانش برایم سفارش می گیرد. من از او جدا شدم اما چند دقیقه بعد با من تماس گرفت و مرا به خانه اش دعوت کرد. حرف های او و تماس های پیاپی اش موجب شد متوجه شوم، نقشه بدی در سر دارد. به همین خاطر به ترمینال رفتم و به سلماس برگشتم. من نمی دانم چه کسی محمدرضا را کشته است. من نزدیک به سه سال است که بی دلیلی در زندانم و از همسر و فرزندم دور مانده ام.

بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و حکم به تبرئه این متهم صادر کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

مهرداد از وقتی خوانندگی می کند مدام با زنان در ارتباط است دیگر تحمل ندارم

امیر ماهان 3 ساله گمشده است / اگر این کودک را دیده اید با پلیس نور تماس بگیرید + عکس

حادثه وحشتناک برای یک مرد در خانه مجردی دوست دخترش+عکس

معلم بی‌رحم باعث قطع پای یک دانش آموز شد+عکس

 

نقشه وحشیانه شوهر برای زن بی نوا / دختر 3 ساله عمویش را هنگام عمل وقیحانه دیده بود

دستگیری پسر بچه عربستانی به خاطر چت تصویری با مدل آمریکایی + عکس

وقتی فهمیدم آرزو با پسرها قمار بازی می کند دنیا روی سرم خراب شد / پایان زشت 3 سال زندگی در خانه مجردی هومن

 

نمایی دیدنی از حضور بازیگر معروف زن و همسر مشهورش در کنسرت فرزاد فرزین +عکس

عکس سلفی بازیگر معروف زن ایرانی با یک کانگورو در خارج از کشور! +عکس

عکس چهره تکیده بازیگر معروف ایرانی زیر گریم خاص! +عکس

کدخبر: 227440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟