اقدام وقیحانه موتورسوار جوان با زنان در شبهای محرم آبادان +فیلم وعکس

به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران کلانتری 13 آبادان در جریان کیف قاپی های مرد موتور سواری در منطقه کوی قدس آبادان قرار گرفتند و تیمی از ماموران به دستور سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان برای دستگیری این سارق تک رو وارد عمل شدند.

ماموران در تحقیقات میدانی و فنی پلیس پی بردند که عامل این سرقت ها یکی از متهمان سابقه دار به نام محسن است.

تیم پلیسی در گام بعدی متوجه شدند که محسن 28 ساله سوار بر موتور سرقتی و تنهایی دست به کیف قاپی از طعمه های زن می زند و با شناسایی شدن متهم مخفیگاه وی تحت نظر ماموران قرار گرفت.

ماموران شامگاه یکشنبه 25 مهرماه در عملیاتی غافلگیرانه وارد خانه پدری متهم شده و محسن را که در حال استراخت بود دستگیر کردند که در بازرسی از اتاق این متهم اموال سرقتی به دست آمد.

محسن که راهی جز اعتراف نداشت پس از دستگیری به خبرنگار رکنا گفت: 8 بار به اتهام سرقت دستگیر شدم و 10 سال از عمرم را پشت میله های زندان گذراندن تا اینکه چند ماه پیش از زندان آزاد شدم و به پدر قول دادم تا دیگر دنبال راه خلاف نروم و زندگی جدیدی را شروع کنم.

وی افزود: به همین خاطر پدرم مرا در یک شرکت مشغول به کار کرد اما پس از مدتی دوباره با یکی از دوستانم شیشه کشیدیم و همین باعث شد تا دیگر به سرکار نروم و با شروع شدن ماه محرم سناریوی کیف قاپی هایم را دوباره به اجرا رساندم.

ابتدا برای شروع کار به بهانه های مختلف موتور سیکلت دوستانم را می گرفتم و در نزدیکی خانه مان دست به دزدی می زدم و معمولا به دنبال طعمه های زن می رفتم که تنها باشند.

وی افزود: چون می خواستم سرقتهای بیشتری انجام دهم به همین خاطر دست به سرقت موتور سیکلت زدم تا هر زمان که می خواهم دزدی کنم.

محسن گفت: باعث سرافکندگی خانواده ام شدم و پدرم که یک زمان فرد مورد اعتمادی در شهر بود به خاطر من آبرویش رفته است و شرمنده خانواده ام هستم.

بنا به این گزارش، محسن پس از اعتراف به سرقتهایش و روبرو شدن با طعمه هایش برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده دراختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

گفت و گو با کثیف ترین مردی که دختر 14 ساله را نیمه شب به خانه برد+فیلم و عکس

مرگ دختر 7 ساله حین عمل آپاندیس در کرج

جنجال استفاده از مدل زن در نمایشگاه خودرو جده + عکس

عکسی قدیمی از خواننده معروف ایرانی در حال بوسیدن پدرش! +عکس

عکس کمتر دیده شده از محمدرضا گلزار در کنار جادوگر آسیا! +عکس

حمله هولناک سگ به پسربچه 9 ساله +عکس

اقدام زشت کیارش با دختر بیهوش در غیاب همسرش + عکس

آزارو اذیت پسر دانشجو داخل پراید

شوهر پولدارم به بهانه ساخت ویلا در شمال با زنی ارتباط کثیف دارد

ارتباط شیطانی وکیل دادگستری با زن شوهردار / پرینت پیام‌های تلفنی راز سیاه را برملا کرد

 

کدخبر: 227503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟