شوهر پولدارم به بهانه ساخت ویلا در شمال با زنی ارتباط کثیف دارد

از بین خواستگارانم، حمید که آن موقع هنوز از همسرش جدا نشده بود و سه فرزند داشت و بسیار پولدار بود به خواستگاریم آمد و من که برق پول چشمانم را کور کرده بوده علی رغم مخالفت های شدید خانواده با او ازدواج کردم.

زن جوان که برای طرح مشکل خود به مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان اصفهان آمده بود گفت: از بچگی دختر بلند پروازی بودم و همیشه مادرم به من می گفت تو مثل خواهران دیگرت قانع نیستی، تا بعد از طی کردن دوران دبیرستان که مدام برایم خواستگار می آمد و خوب با توجه به موقعیت مالی زندگی ما اکثر افرادی که به خواستگاریم می آمدند شبیه به ما بودند و ثروت آنچنانی نداشتند درنتیجه من هم با ازدواج آنها مخالفت می کردم.

تا اینکه از بین این خواستگارانم حمید که آن موقع هنوز از همسرش جدا نشده بود و سه فرزند هم داشت و بسیار پولدار بود و وضع خوبی داشت به خواستگاریم آمد. او می گفت همسرم ناسازگار است با هم زندگی نمی کنیم ، من که برق پول چشمانم را کور کرده بوده به این حرف ها توجهی نداشتم و در نتیجه علی رغم مخالفت های شدید خانواده با او ازدواج کردم.

اوایل زندگی هر چی می گفتم برایم می خرید و من هم خیلی خوشحال بودم که با مرد ثروتمندی ازدواج کردم از اینکه با خانواده های پولدار رفت و آمد داشتم و به سر و وضع خودم می رسیدم احساس خوشی می کردم ولی به مرور که از همسرش طلاق گرفت وبچه ها را به من سپرد مشکلات زندگی هم کم کم خودش را نشان داد.

دخترانش با من سازگاری نداشتند کارهای شخصی شان را انجام نمی دادند وهمیشه به عنوان یک رقیب به من نگاه می کردند.

یکی از آنها همان اوایل ازدواج کرد اما الان که هشت سال از آن زمان گذشته طلاق گرفته و دوباره به خانه برگشته است. من هم صاحب دو فرزند هستم.

در طول این مدت مدام همسرم بیشتر ازگذشته نسبت به من کم محلی می کند جلو فرزندانش من را تحقیر کرده و کلمات رکیک بکار می برد وبا بهانه جویی از من می خواهد تمام کارهای منزل را انجام دهم و الآن هم دو ماه است که زمینی در شمال داشته وقصد ساخت آن را دارد و بدون اینکه بدانم ناگهان غیبش می زند و متوجه شده ام که در آنجا با زنی آشنا شده والان نمی دانم با این دو بچه و زندگی که برایم پیش آمده چه کار کنم من در حقیقت با ثروت همسرم ازدواج کردم و الآن می فهمم که چه اشتباهی مرتکب شدم ای کاش پول ملاک من برای ازدواج نبود.....

زندگی را بر پایه کاخ آرزوها بنا نکنیم

کارشناس ارشد مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این باره به خبرنگار ما گفت: برخی از افراد راه رسیدن به آرزوهایش را به جای اینکه در وجود خود جستجو کنند به دنبال آن در وجود دیگران ازجمله پدر، مادر، یا همسر هستند به همین دلیل هیچگاه مسئولیت شکست ها وموفقیت های خود را نپذیرفته و به خود و اطرافیشان ضربه وارد می کنند.

وی افزود: فرد به جای اینکه خودش تلاش کرده و به اهدافش در زندگی دست یابد خود را وابسته یک مرد دانسته و برآورده کردن تمام آرزوهایش دروجود یک مرد می دیده است و به جای پیدا کردن یک راه حل منطقی برای مشکلات راهی غیر واقعی و غیراصولی را انتخاب کرده است.

این کارشناس ارشد مشاوره اظهار داشت: همانطور که در قرآن کریم نیز داریم که زن وشوهر می بایستی هم کفوهم باشند ، تفاوت های بین زن ومرد ازلحاظ سنی ، اجتماعی ، مالی در نوع رابطه آن در زندگی زناشویی تأثیر می گذارد و باعث می شود که آنها مدام با یکدیگر اختلاف داشته و شرایط یکدیگر را درک نکنند

وی افزود: در داستان مذکور زن با مقصر دانستن خانواده و روی آوردن به یک شوهر پولدار علی رغم اینکه زن وسه فرزند داشته نه تنها کاخ آرزوهای خود را خراب کرده بلکه به فرزندان خود نیز آسیب وارد کرده وآنها را درمحیطی پراز جنجال وهیاهو وبا دید منفی مردم که فرزندان زن دوم هستند بزرگ شده وعوارض جبران ناپذیری متوجه آنها می شود وعلاوه برآن مرد خانواده به جای اینکه مشکلات شخصیتی خود را حل کرده وبه دنبال طلاق همسر خود نباشد با وجود داشتن 3 فرزند زن دیگر اختیار کرده و بر چسب بچه های طلاق را به فرزندانش زده همانطور که دختر اول نیز ازدواج ناموفقی داشته و بعد از مدتی دوباره به منزل پدری برگشته است.

کارشناس مرکز مشاوره پلیس گفت: توصیه ما به تمام افراد دم بخت این است که ابتدا یک انتخاب صحیح و اصولی برای ازدواج داشته و وقتی تصمیم به ازدواج گرفته و وقتی خانواده تشکیل دادند فقط به دنبال امیال خود نبوده ودر مرحله اول اعضای خانواده را در نظر بگیرند چون با خود خواهی هر یک از زوجین ، فرزندان نیز به ورطه نابودی کشیده می شوند و باورهای آنها نسبت به خانواده و زندگی مشترک تغییر کرده و درنتیجه آنها نیز زندگی موفقی نخواهند داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

گفت و گو با کثیف ترین مردی که دختر 14 ساله را نیمه شب به خانه برد+فیلم و عکس

مرگ دختر 7 ساله حین عمل آپاندیس در کرج

جنجال استفاده از مدل زن در نمایشگاه خودرو جده + عکس

عکسی قدیمی از خواننده معروف ایرانی در حال بوسیدن پدرش! +عکس

عکس کمتر دیده شده از محمدرضا گلزار در کنار جادوگر آسیا! +عکس

حمله هولناک سگ به پسربچه 9 ساله +عکس

اقدام زشت کیارش با دختر بیهوش در غیاب همسرش + عکس

آزارو اذیت پسر دانشجو داخل پراید

شوهر پولدارم به بهانه ساخت ویلا در شمال با زنی ارتباط کثیف دارد

ارتباط شیطانی وکیل دادگستری با زن شوهردار / پرینت پیام‌های تلفنی راز سیاه را برملا کرد

 

 

 

 

 

 
کدخبر: 227562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟