سرهنگ ” علیرضا یوسفی ”  گفت : در پی کسب گزارشات مردمی مبنی بر اینکه فردی در یکی از روستا های این شهرستان با رمالی و امر ورد نویسی و فریب مردم و تجویز دعا ، اقدام به اغفال آنان می کند، ماموران پلیس امنیت عمومی پرونده وی را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد : با تکمیل تحقیقات به دست آمده اقدامات ویژه پلیسی جهت دستگیری متهم و با شناسایی محل های اختفاء وی، سرانجام متهم دستگیر و در تحقیقات انجام گرفته به کلاهبرداری از شهروندان با بهانه ورد نویسی و رمالی با شگردهای مختلف اعتراف کرد.

سرهنگ یوسفی اظهار داشت : این کلاهبردار پس از شناسایی سوژه های خود و بررسی و تحقیق در مورد زندگی آنها از افراد محل و همسایگان ، با در اختیار داشتن اطلاعات فردی ، از سوژه ها خود ، اقدام به تجویز دعا و تعویز و سوء استفاده از باورهای دینی مردم می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در ادامه با اشاره به اینکه این متهم تحویل مراجع قضایی شد خاطر نشان کرد : افراد کلاهبردار با دادن وعده ازدواج ، تامین شغل ، حل مشکلات ، دادن گذرنامه و گواهینامه و .. .قصد کلاهبرداری را دارند که شهروندان باید با هوشیاری پس از اطمینان از نیت پلید طرف مقابل، مراتب را سریع به مراکز ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 227577 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟