لباس زیر آبروی تبهکار را در بی آر تی تهران برد/این مرد را شناسایی کنید+عکس

پس از دستگیری های سریالی جیب بر های حرفه ای اتوبوس های بی.آر.تی پس از گذشت مدتی پلیس با فعالیت مشابه جیب برها مواجه شد و با دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 12تیمی از اداره هفدهم پلیس آگاهی وارد عمل شد.

هنوز ردی از جیب برها به دست نیامده بود که12 مهر ماه سال جاری ه ماموران در جریان سرقتی در ایستگاه بی.آر.تی چهارراه مولوی قرار گرفتند.

پس از حضور ماموران کلانتری در محل مرد مالباخته با وحشت به آنان گفت: مردی داخل بی.آر.تی به من نزدیک شده بود. از آنجایی که به رفتار او مشکوک بودم مراقب جیب هایم شدم تا اینکه در ایستگاه مولوی خواستم پیاده شوم و حواسم به آن مرد نبود تا اینکه چند متری بیشتر راه نرفته بودم که ناگهان مرد مظنون کیفی که در دستم بود را قاپید و مرا به داخل جوی آب هل داد. پس از این سریعا از محل متواری شد و هرچه به دنبال او دویدم بی فایده بود. یک میلیون تومان پول در کیفم داشتم که قرار بود آن را به حساب زنم برای انجام عمل فرزندم بریزم.

پس از این ادعاها تلاش های ماموران اداره هفدهم این بار با شدت به جریان افتاد تا اینکه از طریق کنترل نامحسوس در ایستگاه ها مشخص شد مردی شبیه به سارق کیف یک میلیونی, دائما در خط ولیعصر راه آهن در حال تردد است. چند روز از این موضوع نگذشته بود که بالاخره مرد مظنون توسط ماموران شناسایی و مورد تعقیب قرار گرفت. از آنجا که ماموران او را به صورت نامحسوس زیر نظر قرار داده بودند او در لحظه ای که قصد سرقت از یک مسافر را در شلوغی بی.آر.تی داشت بازداشت شد و با صدور قرار قضایی در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم آگاهی قرار گرفت.

با توجه به مدارک و وسایل کشف شده از لباس زیر متهم بزودی او تحت بازجویی های فنی و پلیسی قرار گرفت و مشخص شد همان یک میلیون تومان پول که روز 12 مهر ماه در ایستگاه مولوی سرقت شده بود نیز از سارق کشف شده است. زمانیکه او تحت بازجویی قرار گرفت در مورد سرقت های سریالی خود اینگونه اعتراف کرد که من تنها چهار روز بود به تهران آمده بودم و زمانیکه دستگیر شدم قصد در آوردن پول موادم را داشتم.

با این حال مرد جیب بر در روز 27 مهر ماه دستگیر شده بود و اعترافات او در چهار روز سرقت کردن همگی ساختگی بودند. او در ادامه به سه سرقت با این شیوه اعتراف کرد و گفت در خطوط مختلف بی.آر.تی دست به چنین کاری زده است و بیشتر نیز سعی می کرد از افغانی ها سرقت کند تا در دردسر کمتری بیفتد. او در ادامه گفت در خطوط ولیعصر راه آهن, آزادی تهرانپارس و همچنین خاوران آزادی سرقت های خود را انجام داده است. او که در ابتدا منکر هرگونه سابقه ای بود در ادامه بیان داشت دو مرتبه به زندان رفته و در 20 مورد دیگر از دستگیری ها هنگام سرقت توسط ماموران کلانتری یا پلیس مترو, تنها به دلیل نبود مدارک موثق دال بر سرقت و جلب رضایت شاکی در مراحل اولیه آزاد شده است. او در ادامه مدعی شد از بهمن ماه سال 94 از زندان آزاد شده ام.

سرهنگ کارآگاه داوود فرد با اعلام این خبر در ادامه گفت: با توجه به مدارک موجود در پرونده و اعتراف صریح متهم به سه فقره از سرقت ها, به دلیل اینکه احتمال سرقت های بیشتری توسط متهم وجود دارد با هماهنگی های قضایی صورت گرفته تصویر بدون پوشش متهم صادر شده است. شاکیانی که قادر به شناسایی متهم هستند با حضور در اداره هفدهم آگاهی تهران می توانند شکایت خود را از جیب بر مطرح کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

گفت و گو با کثیف ترین مردی که دختر 14 ساله را نیمه شب به خانه برد+فیلم و عکس

مرگ دختر 7 ساله حین عمل آپاندیس در کرج

جنجال استفاده از مدل زن در نمایشگاه خودرو جده + عکس

عکسی قدیمی از خواننده معروف ایرانی در حال بوسیدن پدرش! +عکس

عکس کمتر دیده شده از محمدرضا گلزار در کنار جادوگر آسیا! +عکس

حمله هولناک سگ به پسربچه 9 ساله +عکس

اقدام زشت کیارش با دختر بیهوش در غیاب همسرش + عکس

آزارو اذیت پسر دانشجو داخل پراید

شوهر پولدارم به بهانه ساخت ویلا در شمال با زنی ارتباط کثیف دارد

ارتباط شیطانی وکیل دادگستری با زن شوهردار / پرینت پیام‌های تلفنی راز سیاه را برملا کرد

 

 

کدخبر: 227580 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟