تراکتور درمیامی جان دو نفر را در یک روز گرفت

سرهنگ سلیمان اسدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: ساعت 7:45 صبح روز گذشته خبر یک سانحه با پلیس Police 110 این شهرستان در میان گذاشته شد و با حضور نیروهای پلیس مأموران با جسد یک مرد 30 ساله که دستش از بدنش جدا شده بود مواجه شدند.

وی گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این راننده جوان در پی رفع گیر تراکتور خود دچار این سانحه شده و جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی به دیگر حادثه Incident رخ داده در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: ساعت 11:20 همان‌روز یک مرد 70 ساله به همراه همسر65 ساله‌اش سوار بر تراکتور در محورهای فرعی این شهرستان در حال حرکت است که این حادثه صورت می‌گیرد.

سرهنگ اسدی با اشاره به نحوه وقوع این حادثه گفت: در اثر پستی و بلندی‌های موجود در جاده زن 65 ساله این راننده تراکتور سقوط Fall کرده و در دم جان خود را از دست می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: رعایت نکردن اصول و قوانین ترافیکی و نواقص موجود در دستگاه از علل بروز این حوادث Accidents بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

شوهرم نیمه شب از خانه دخترخاله شوهر دارم بیرون آمد / کتکاری زنانه به کلانتری رسید

فیلم لحظه شلیک 17 گلوله به پسر جوان در فرودگاه + تصاویر

مغازه دار خونسرد سیگار به لب به سارق مسلح شلیک کرد + فیلم

معمای قتل زن مدلینگ در اردبیل / این زن داخل خودرو با گلوله کشته شد + عکس

راز رها شدن جسد یک زن با موهای خرمایی با کفش های پاشنه دار

 

دختر بامزه ستاره زن سینمای ایران در کنار مادرش در ساحل +عکس

سلفی آیینه ای بازیگر معروف زن ایرانی در باشگاه بدنسازی! +عکس

6 قربانی اسیدپاشی میهمان ستاره های سینمای ایران / بغض میترا حجار در اکران خصوصی " این زن حقش را می خواهد" شکست + فیلم و تصاویر

کدخبر: 227656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟