سرهنگ" علی صادقی"، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار استان اصفهان گفت: در پی شکایت دو نفر از کلاهبرداری فردی که در زمینه رمالی فعالیت می کند موضوع در دستور کار ویژه ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این دو نفر که به بیماری خاص دچار هستند برای شفای بیماری خود به فرد مذکور مراجعه کرده و او نیز در طی جلسات متعدد از آنها مبلغ 200 و 300 میلیون ریال را دریافت کرده اما بیماری آنها نه تنها بهبود نیافته بلکه روز به روز نیز بدتر شده است.
وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع در محل حاضر و در حالی که افراد زیادی برای مراجعه به وی در کنار منزلش صف کشیده بودند فرد مذکور را دستگیر کردند.
این مقام مسئول عنوان داشت: در بازرسی از منزل این شخص چندین جلد انواع کتاب های آشنایی با سحر و جادو، انواع طلسم، جمجمه ، مو، پوست و مدفوع حیوانات و انواع سنگ های تزئینی کشف شد.
سرهنگ صادقی با بیان اینکه این رمال 65 ساله دارای تحصیلات ابتدایی و سابقه دار است گفت: متهم با تبلیغ در زمینه بخت گشایی، شفای بیماران خاص، باطل کردن طلسم و رفع هر گونه مشکل دیگر افراد گرفتار را به سمت خود جذب کرده و با نشان دادن تصاویر و نامه های تشکر آمیز افرادی که قبلاً به او مراجعه کرده بودند خود را حلال مشکلات وانمود کرده و از آنان به این طریق کلاهبرداری می کرده است.
وی افزود: این فرد در ابتدا برای جلب افراد از مراجعه کنندگان هیچگونه پولی دریافت نمی کرد اما در جلسات بعدی به مرور مبالغی از 50 هزار تومان تا یک میلیون تومان را دریافت می کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است و کسانی که از این فرد شکایت دارند می توانند به پلیس آگاهی این فرماندهی مراجعه کنند. 
این مقام انتظامی با بیان اینکه رمالی ، فالگیری و بخت گشایی چیزی جز کلاهبرداری نیست اظهار داشت: توصیه ما به شهروندان این است که به تبلیغات دروغین این گونه افراد توجهی نکرده و مشکلات خود را از طریق مجاری قانونی و با مراجعه به آموزه های دینی پیگیری کرده و سرمایه های زندگی خود را به پای این گونه افراد شیاد نریزند و در صورت هرگونه آگاهی از فعالیت آنان موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

مرگ دختر 7 ساله حین عمل آپاندیس در کرج

جنجال استفاده از مدل زن در نمایشگاه خودرو جده + عکس

گفت و گو با کثیف ترین مردی که دختر 14 ساله را نیمه شب به خانه برد+فیلم و عکس

حمله هولناک سگ به پسربچه 9 ساله +عکس

نبش قبر زن اردنی که صدایش در قبرستان می پیچید

 

خواهر این بازیگر زن معروف همسر مهاجم تیم ملی فوتبال ایران است! + عکس دو خواهر

خواننده معروف ایرانی در باشگاه بدنسازی قبل از سفرش به کانادا و آمریکا! +عکس

عکس کمتر دیده شده از محمدرضا گلزار در کنار جادوگر آسیا! +عکس

کدخبر: 227659 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟