چوپان 17 ساله برای رسیدن به عشق اش از دیوار مردم بالا رفت

هفت ساله بود که مادرش دادخواست طلاق داد و از پدرش که اعتیاد داشت جدا شد کمبود مهر و محبت مادری و فقر باعث شد تا مقطع ابتدایی درس بخواند و پس از آن دیگر ادامه تحصیل ندهد.

اعتیاد هم سبب شده بود تا وضعیت پدرش روز به روز بد و بدتر شود تا جایی که توان کار کردن را نداشت و او هم نا آگاهانه در کنار پدر در منجلاب اعتیاد گرفتار شد.

کارشان به جایی رسیده بود که اطرافیان هم از آنان فاصله گرفتند و زندگی برایشان معنا و مفهومی نداشت.

آنان فقط حمایت می خواستند تا نجات پیدا کنند خلاصه پس از چندین سال سختی و مشقت تحت حمایت فردی قرار گرفتند و مشغول به کار چوپانی شدند و کم کم مصرف مواد مخدر را هم کنار گذاشتند .

وارد دوران نوجوانی که شد فاصله زیاد خانه تا چراگاه گوسفندان فرصتی را ایجاد کرد تا موتور سواری را بیاموزد تنها سرگرمی و بازی اش رانندگی با موتورسیکلت بود او مانند عاشقی دلباخته تمام فکر و ذهنش را درگیر همین مسئله کرده و پس از چندین ماه کار و تلاش صاحب یک دستگاه موتور سیکلت شد.

رقابت او هم با پسر عمویش در داشتن موتورسیکلتی بهتر و پرقدرت ، باعث شد ؛تا برای تهیه چنین موتورسیکلتی دست به سرقت از باغات پسته بزند و حتی گاهی اوقات برای تفریح دست به سرقت موتورسیکلت هم می زد تا ساعتی را موتور سواری کرده باشد و پس از سنجیدن قدرت ، آن را در گوشه ای رها می کرد.

در نهایت این نوجوان 17 ساله با قدم گذاشتن در مسیر اشتباهی که انتخاب کرده بود توسط پلیس دستگیر و با تشکیل پرونده به محکمه قضایی معرفی شد.

گفتنی است او در کمتر از یک ماه مرتکب سرقت چهار دستگاه موتورسیکلت شده و 10 فقره سرقت از باغات پسته را در کارنامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

دوستم مست بود و در میهمانی با همسر دوستم عمل زشتی انجام داد / او می خواست به زور او را به طبقه بالا ببرد

دختر جوان به خاطر هم خوابی با پسر 14 ساله دستگیر شد+ عکس

بلایی که سر "سونا"دختر ترکمن در جنوب تهران آمد

44 هزار دختر از پسر جوان خواستگاری کردند / رقابت عشقی در تلگرام + عکس

دستگیری بازیگر سرشناس در پرونده کثیف ارتباط دختر ایرانی با مرد عرب

بلیت‌های «فروشنده» در هند یک دقیقه‌ای تمام شد+عکس

بهترین مجری بیست سال اخیر تلوزیون بالاخره با مدل درخواستی هوادارنش عکس گرفت +عکس

عکس جدید الناز شاکردوست در کنار لیندا کیانی در اختتامیه مادام باترفلای +عکس

 

کدخبر: 227766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟