به گزارش رکنا، ساعت 11 صبح سه شنبه 27 مهرماه سال جاری زن جوانی به نام نازنین با مراجعه به پلیس فتای شهر آبادان از ماجرای انتشار عکس های خصوصی اش توسط یکی از همکارانش در فضای مجازی پرده برداشت.

این زن به ماموران گفت: چندی پیش بهادر که صاحب زن و 3 بچه است در محل کار به سراغم آمد و با اطلاع از این که من ازدواج کردم پیشنهاد دوستی داد که من با شنیدن این حرف از وی عصبانی شده و جواب رد به پیشنهاد دوستی اش دادم.

وی افزود: بهادر با هک کردن گوشی موبایلم توانسته به عکس ها و فیلم های خصوصی ام دسترسی پیدا کرده و یک روز با من تماس گرفت و ادعا کرد که اقدام به انتشار عکس هایم کرده است که در این لحظه صدایش را ضبط کردم و این در حالی بود که وقتی از این ماجرا با یکی از همکارانم صحبت کردم عنوان کرد که بهادر مرد خوبی است و حرفهایم را باور نکرد.

نازنین ادامه داد: وقتی عکس های من در فضای مجازی پخش شد ماجرا را به همسرم گفتم و او با وجود اینکه من کارمند رسمی اداره دولتی هستم و سالها سابقه کار دارم مانع رفتن به سرکار شده و بهادر باعث به هم ریخته شدن زندگی ام شده است.

بدین ترتیب تیمی از کارشناسان پلیس فتای آبادان برای تحقیقات فنی وارد عمل شده و پی بردند عکس ها از گوشی بهادر انتشار پیدا کرده است و همین کافی بود تا این مرد متاهل دستگیر شود.

در این مرحله ماموران روز پنج شنبه 29 مهرماه موفق به دستگیری بهادر در محل کارش شدند و این مرد ابتدا خود را در ماجرای انتشار عکس های خصوصی نازنین بی گناه می دانست اما وقتی در برابر مدارک و شواهد پلیسی قرار گرفت لب به سخن باز کرد.

این مرد 35 ساله به ماموران گفت: حدود 2 سال است که با نازنین همکارم و با وجود اینکه زن و بچه دارم به او علاقه مند شدم و در این مدت چند بار به وی ابراز علاقه کردم اما نازنین با شنیدن حرفهایم عصبانی می شد و سعی می کرد از من فاصله بگیرد تا اینکه با نصب یک برنامه در گوشی ام توانستم گوشی موبایل نازنین را هک کنم و قصد داشتم با تهدید به انتشار عکس هایش با او در رابطه باشم اما بی فایده بود.

وی افزود: وقتی نازنین درباره مزاحمت هایم به رییس اداره شکایت کرد تصمیم به انتقام گیری گرفتم و فکر می کردم با انتشار عکس ها ،شوهر نازنین از زنش جدا می شود و من می توانم جای شوهرش را بگیرم که در این مرحله دستگیر شدم.

بنا به این گزارش، متهم پس از اعترافات به دستور بازپرس پرونده با قرار وثیقه روانه زندان شد.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

دوستم مست بود و در میهمانی با همسر دوستم عمل زشتی انجام داد / او می خواست به زور او را به طبقه بالا ببرد

دختر جوان به خاطر هم خوابی با پسر 14 ساله دستگیر شد+ عکس

بلایی که سر "سونا"دختر ترکمن در جنوب تهران آمد

44 هزار دختر از پسر جوان خواستگاری کردند / رقابت عشقی در تلگرام + عکس

دستگیری بازیگر سرشناس در پرونده کثیف ارتباط دختر ایرانی با مرد عرب

 

بلیت‌های «فروشنده» در هند یک دقیقه‌ای تمام شد+عکس

بهترین مجری بیست سال اخیر تلوزیون بالاخره با مدل درخواستی هوادارنش عکس گرفت +عکس

عکس جدید الناز شاکردوست در کنار لیندا کیانی در اختتامیه مادام باترفلای +عکس

 

 

 

کدخبر: 227779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟