به گزارش رکنا، ساعت 14:30 دقیقه امروز دوشنبه ماموران کلانتری باغ فیض در جریان مرگ مرموز زن جوانی در خانه اش قرار گرفتند و خیلی زود تیم های ویژه برای تحقیقات پلیسی در محل حاضر شدند.

ماموران در این مرحله بازپرس سجاد منافی آذر را در شعبه سوم دادسرای امور جنایی از ماجرای مرگ مرموز با خبر کردند و در این راستا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل به محل اعزام شدند.

کارآگاهان در گام نخست پی بردند که نزدیک به 8 ساعت از زمان مرگ زن جوان می گذرد و در این مرحله شوهر این زن هدف تحقیق قرار گرفت.

مرد 30 ساله به ماموران گفت: 3 سال پیش ازدواج کردیم و در این مدت زندگی آرام و بدون دردسری داشتیم و شب گذشته همسرم زودتر از همیشه خوابید و صبح زود نیز از خواب بیدار شد.

وی افزود: صبح زود همسرم ادعا کرد که حالش خوب نیست و دوباره خوابید و پس از چند ساعت وقتی برای بیدار کردنش به اتاق خواب رفتم هر چه صدایش کردم جوابی نشنیدم و خیلی زود با امدادگران اورژانس تماس گرفتم که تیم پزشکی با حضور در خانه مان از مرگ همسرم خبر دادند.

این ادعا در حالی بود داخل خانه به هم ریختگی وجود داشت و روی گردن زن جوان نیز آثاری بود که نشان از درگیری می داد و جالب اینکه زن جوان شب گذشته با دادن پیامکی به خانواده اش عنوان کرده بود که شوهرش او را کتک زده است.

در ادامه تحقیقات ماموران به سراغ همسایه رفته و متوجه شدند که شب گذشته از خانه این زوج جوان صدای درگیری به گوش رسیده است.

بنا به این گزارش، بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله دستور بازداشت شوهر این قربانی را صادر کرد و جسد زن جوان برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 227921 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟