اوایل فروردین امسال زنی آرایشگر با حضور در پلیس Police آگاهی استان زنجان از دستبرد شبانه به محل کارش خبر داد.

شاکی به افسر بازجو گفت: امروز زمانی که به آرایشگاهم در یکی از محله‌های شهر زنجان رفتم، متوجه شدم که قفل در ورودی تخریب شده و اموالی از جمله لپ‌تاپم که عکس‌های مشتریانم و هزینه‌های مربوط به کارم را در آن ثبت می‌کردم، به سرقت Stealing رفته است‌. می‌ترسم اطلاعات موجود در این لپ‌تاپم مورد سوءاستفاده قرار گیرد. همزمان با شکایت این زن و آغاز تحقیقات پلیسی، زنان آرایشگر دیگری هم با حضور در پلیس آگاهی شکایت کردند که آرایشگاه‌های آنها نیز مورد سرقت قرار گرفته و سارق فقط لپ‌تاپ و رایانه‌های آنها را به سرقت برده است.

ماموران با حضور در محله‌های سرقت و بررسی‌های اولیه از این مکان ‌ها متوجه شدند که سرقت‌ها به یک شیوه رخ داده و سارق بعد از تخریب در ورودی، لپ‌تاپ را با خودش برده است. با افزایش این شکایت‌ها، ماموران اطمینان یافتند که این دزدی theft سریالی است و باید یک مرد در این سرقت‌ها نقش داشته باشد.

این درحالی بود که مدیران دو مدرسه در شهر زنجان نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت کردند که از مدرسه آنها نیز رایانه و لپ‌تاپ‌هایی سرقت شده است. جست‌وجو‌ها برای یافتن سارق شب‌رو ادامه داشت تا این‌که دو روز پیش رد یک سارق حرفه‌ای در این دزدی‌های سریالی به دست آمد. متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و سرانجام او را در مخفیگاهش در یکی از محله‌های جنوبی شهر قزوین شناسایی و با همکاری پلیس شهر قزوین دستگیر کردند. او برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان زنجان منتقل شد .

متهم در بازجویی‌ها به افسر تحقیق گفت: ابتدا سرقت‌هایم را در شهر قزوین شروع کردم. با شناسایی آرایشگاه‌های زنانه در این شهر که فاقد تجهیزات ایمنی از جمله دوربین مداربسته و نگهبان بودند، شبانه به آنجا می‌رفتم. قفل در‌ها را می‌شکستم و با ورود به این مکان‌ها دستگاه‌های رایانه و لپ‌تاپ‌هایشان را سرقت کرده و بعد به قیمت پایین‌تر می‌فروختم.

وی افزود: با توجه به این‌که تحت تعقیب پلیس قرار گرفته بودم، تصمیم گرفتم برای سرقت به زنجان سفر کنم. بنابراین ‌برای سرقت ‌به این شهر می‌آمدم و بعد از ارتکاب سرقت به قزوین بازمی‌گشتم. برای اجرای نقشه‌های سرقتم در این دو شهر در رفت و آمد بودم.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، رئیس پلیس آگاهی‌ استان زنجان در این‌باره به جام‌جم گفت: متهم تاکنون به 30 فقره سرقت در شهر قزوین و هفت فقره سرقت از آرایشگاه‌های زنانه و دو فقره سرقت از مدرسه در شهر زنجان اعتراف کرده است. تحقیقات برای رازگشایی از دیگر سرقت‌های متهم و کشف اموال سرقتی از وی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس

 

کدخبر: 228085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟